Klacht Samsung Electronics: Bestelde en betaalde koelkast tot 3x toe niet geleverd

Herman1963

Samsung is een waardeloos bedrijf. Waarom?

Op zaterdag 23 april 2022 een koelkast besteld; deze zou op vrijdag 29 april bezorgd worden. Op de dag van levering bericht dat ie niet wordt bezorgd.

Zaterdag 30 april gebeld door Dynalogic, die de bezorging verzorgd. Nieuwe afspraak gemaakt voor woensdag 4 mei. Je raad het al: koelkast wordt opnieuw niet geleverd. Gebeld met Samsung en helpdeskmedewerker aan de lijn. Mevrouw gaat Dynalogic bellen maar krijgt hen niet aan de lijn. Ze zal het later opnieuw proberen en zegt toe mij terug te bellen. Zegt erbij, als ik het te druk heb om terug te bellen, belt u dan even opnieuw. Ben ik het niet mee eens; ik vind dat mevrouw het moet oplossen, ik ben toch de klant?

Boos ander nummer gebeld en krijg ene Vincent aan de telefoon. Vincent reageert voortvarend en krijgt wel contact met Dynalogic. Hij heeft een afspraak gemaakt voor vandaag, donderdag. Apparaat wordt bezorgd tussen 8 en 13 uur. Dit zou worden bevestigd door Dynalogic.

Geen bevestiging gehad en gebeld met Dynalogic. Ze hebben helemaal geen koelkast aangeleverd gekregen van Samsung, bel maar naar Samsung.
Geïrriteerd naar Samsung gebeld en verwezen naar gesprek met Vincent. Mevrouw kan er niets mee; in het systeem staat dat de koelkast helemaal niet leverbaar is. Ik inmiddels over de zeik. Gevraagd of mevrouw mij wil doorverbinden met een verantwoordelijke. Wil ze niet, kan niet. Ik moet maar wachten tot het apparaat wel leverbaar is.

Nu dus drie afspraken verder, ruim € 1.000 afgerekend, maar geen koelkast. Geen telefoontje, geen mailtje of wat dan ook met de mededeling dat het apparaat niet geleverd kan worden: zoek het maar uit. Ben echt verbijsterd door de waardeloze service van dit bedrijf.

Zit al een week zonder koelkast en heb 'm snel nodig. Kennelijk is Samsung zelf niet in staat om het apparaat te leveren terwijl de koelkasten bij andere leveranciers wel op voorraad is. Ik kan natuurlijk de bestelling cancelen maar heb gebruik gemaakt van een aanbieding van Samsung en dezelfde koelkast is bij andere winkels duurder.

Ik verwacht een zo snel mogelijke levering van de koelkast en een compensatie van alle tijd die ik heb vrijgemaakt voor de mislukte leveringen en onverrichter zake reclameren. Samsung mag ook de bestellingen annuleren en daarbij het prijsverschil van een andere winkel aan mij vergoeden; dan bestel ik 'm wel bij Coolblue, die bezorgt de koelkast wel de volgende dag.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?