Klacht Samsung Electronics: Bestelling van 1200euro nooit geleverd en nog steeds geen geld terug

mea2018

Beste Samsung,

Ik doe mijn beklag maar via dit medium aangezien de klanten service mij niet verder kan helpen, r ik heb het echt gehad nu met Samsung klanten service die helaas geen klanten helpt!!

Bestel status:

16 juli 2018 - wasmaschine WW90M760NOA QuickDrive besteld (kosten 1199 euro)

17 juli 2018 - terug gebeld en aflever afspraak voor 18 juli 2018 gemaakt tussen 18:00-22:00 - so far so good

18 juli 2018 - vervoersbedrijf belt mij om 18:35 dat wasmnachine schade heeft (scheur in glasdeur trommel en zijschade ) en of ik m zo wil accepteren - telefonisch niet geaccepteerd - advies vervoersbedrijf om contact op te nemen met Samsung deze zouden de volgende dag een nieuwe versturen.

18 juli 2018 - Contact met samsung opgenomen, ik hoef mij nergens druk om te maken het komt goed :-( U wordt teruggebeld

19 juli 2018 - Ik wordt teruggebeld dat het wat langer gaat duren voor een oplossing en er wordt mij een telefonisch voucher aan geboden alleen krijg ik die pas 20 juli 2018 - ik moet van Samsung wachten met bestellen (lees 1199 euro is nog niet teruggestort) en moet naast het bedrag wat ik al heb betaald nogmaals 1199 euro minus voucher uitgeven?? dat is de enige oplossing volgens Samsung

20 juli 2018 - Overdag niets gehoord dus bel Samsung zelf om 15:50 omdat ik niet ben teruggebeld door Samsung - geld komt binnen 2 weken ?? Dus ik moet 2x 1199 euro betalen voor een wasmachine en dan 2 weken wachten om mijn eerste 1199 euro terug gestort te krijgen ??

20 juli 2018 - ik Samsnung om 20:20 en vraag wat ik nu moet doen om mijn wasmachine te krijgen - antwoord u wordt teruggebeld door de desbetreffende afdeling (shop) maar dat wordt op zn vroegst maandag.

Dit alles is telefonisch en geen mail wisseling, bevestiging etc.

**Kan iemand van Samsung mij helpen om mijn bestelling opnieuw te versturen wat door het vervoersbedrijf is beschadigd en welke ik nooit gezien heb**

Bovenstaande klacht heb ik bij Samsung telefonisch, per mail en via de samsung community gemeld maar helaas heb ik mijn 1200 euro nog niet terug, nog sterker niemand neemt contact op om dit snel op te lossen.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?