Klacht Samsung Electronics: Betreft actie 50 euro retour aankoop samsung tab10.1

Klachtnummer
# 51894
Gebruiker
Jolanda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In december 2013 heb ik bij de ANWB in Arnhem een samsung tab10,1 gekocht. Na de kerst heb ik een kopie van de aankoopbon en de benodigde gegevens op een formulier naar Samsung gestuurd. Het is inmiddels februari en ik heb de 50 euro nog steeds niet ontvangen. Graag zou ik U verzoeken dit bedrag over te maken op rekening 49.70.55.252.

De oplossing

Gaarne zou ik de 50 euro nog willen ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw de Haas,
    Wij zoeken graag voor u uit wat de reden is geweest waarom er geen cashback is uitgekeerd. Omdat dit enige tijd in beslag zal nemen, verzoeken wij u vriendelijk om hier wat geduld voor te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?