Klacht Samsung Electronics: Bijna 400 euro reparatiekosten voor een kostbare Samsung van zo'n 2,5 jaar oud is echt veel te veel!

Lars

Mijn Samsung Smart TV die ik begin 2017 voor ruim 1200 euro heb aangeschaft, begeeft het plotseling, maar wel net buiten de garantie. Ik bel de klantenservice van Samsung die na het doorgeven van alle gegevens aangeeft dat er een coulanceregeling voor dit soort gevallen geldt en dat ik hooguit een paar tientjes + voorrijkosten moet betalen. Bovendien kan ik via de wettelijke garantie waarschijnlijk dat bedrag nog voor een deel terugvorderen bij de winkel. Na komst van de reparateur moet ik 95 euro afrekenen voor alleen de diagnose en krijg ik later op de dag bericht van Samsung dat ze mijn tv voor nog eens 297 euro extra kunnen repareren. Dat is iets totaal anders dan 'een paar tientjes'. Ik ben na vele Samsung-producten met uitstekende ervaringen nu diep teleurgesteld in dit bedrijf dat blijkbaar niet thuis geeft als er eens een fabrieksfout in een beeldscherm blijkt te zitten, want het blijkt hier om een kapotte beeldbuis te gaan.

Zoals de eigen servicedesk al aangaf: dat moet echt voor een paar tientjes + voorrijkosten kunnen! Volgens de desk hoort een Samsung TV van boven de 1000 euro minimaal 6 jaar probleemloos te werken...

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?