Klacht Samsung Electronics: Binnen 17 dagen kapotte Samsung wasmachine

spek1982

Beste Samsung,

Op 22-12-16 is onze Samsung wasmachine geleverd die wij online in oktober hebben besteld bij Expert. Sinds afgelopen zondag en na maar liefst 4 wasbeurten is deze al kapot gegaan en doet helemaal niets meer. Dus binnen 17 (!!!) dagen is onze dure aankoop kapot gegaan.

Afgelopen maandag zijn wij in een Expert winkel in de Cronjestraat in Haarlem geweest om dit te melden. Zij hebben ons gemeld dat zij niks kunnen doen en dat het product gerepareerd moet worden. Zij hebben vervolgens Samsung gebeld. Ik ben van mening dat als een product zo snel kapot gaat dat je dan gewoon een nieuw apparaat moet leveren of het aankoopbedrag moet terugstorten en niet ons doodleuk doorstuurt naar Samsung (Selectro Groep) om het allemaal zelf op te lossen met hen. Ik heb het product bij jullie online gekocht dus ik verwacht van uit Expert ook een oplossing, lijkt me logisch.

Vervolgens komen we in contact met de Selectro Groep (die een daverende status op internet hebben) die blijkbaar voor Samsung werken. Gisteren is er een monteur gekomen maar die had geen goede onderdelen mee. Kortom, ik heb voor niks een vrije dag van werk op moeten nemen, dit kost mij dus 200 euro aan nutteloos opgenomen verlof. En dit wordt dus nog een keer 200 euro aangezien er een nieuwe afspraak ingepland moet worden. Ik stel me wat anders voor bij een vrije dag dan thuis wachten op een monteur uiteraard.

De enige die de dupe is in deze hele situatie zijn mijn vriendin en ik, ik vind de service en klantgerichtheid (in tegenstelling wat jullie pretenderen op de site) extreem ver te zoeken. Niet van jullie probleem (leveren kapotte machine) ons probleem maken en je handen ervan af trekken. Ik vind dit ronduit een schandalige manier van zaken doen.

Deze nieuwe wasmachine van 899 euro is dus na 4 wasbeurten kapot gegaan (doet sinds afgelopen zondag helemaal niks meer) en zit ik ook nog thuis met een hoogzwangere vriendin die afgelopen dinsdag uitgerekend was en dus ieder moment kan bevallen.

Ik zie een reactie en vooral een oplossing vanuit jullie kant tegemoet, bij voorkeur vandaag nog aangezien wij keihard een machine nodig hebben, helemaal gezien de bevalling van mijn vriendin.

Serienummer van de machine is: 0FEV5ADHA00073N

Wat mij in deze hele situatie meer dan redelijk lijkt en ook de snelste oplossing:
Vandaag of morgen leveren van een compleet nieuwe machine, dit gaat sneller dan een reparatie namelijk.Machine ophalen en het aankoopbedrag terug storten zodat ik een nieuwe machine ergens anders kan uitzoeken die binnen een dag geleverd wordt.
Bij 1 van bovenstaande oplossingen kunnen we verder, als ik vandaag bijvoorbeeld nog ergens een nieuwe machine bestel is deze morgen namelijk in huis. En als jullie een nieuwe machine leveren en de kapotte meenemen dan is dat ook sneller. Dit lijkt mij een veel klantvriendelijker oplossing.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?