Klacht Samsung Electronics: Brandgat in bed door Samsung s7 edge

Klachtnummer
# 174179
Gebruiker
Danny
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Een aantal weken is mijn gloednieuwe Samsung s7 edge op bed gaan smeulen/branden terwijl hij aan het opladen was.
De telefoon doorgebrand met de lader er in vast gesmolten en een brandgat op het bed en in het matras.
Na het bellen van Samsung werd er snel actie ondernomen, foto's van de telefoon inclusief bed en bon van bed verstuurd. Vervolgens de telefoon naar Samsung gestuurd waarop het antwoord kwam dat er een nieuwe telefoon onderweg was.
Vervolgens wordt er niks meer over het matras gezegd. Wanneer we vandaag naar Samsung bellen krijgen we de mededeling dat we het op onze inboedel verzekering moeten verhalen. Deze hebben we niet (niet wettelijk verplicht) ivm recente verhuizing. Gevraagd hoe we het dan gaan oplossen. Nu komt Samsung met de mededeling dat we maar een nieuw matras moeten gaan kopen en dat hun naderhand zullen kijken wat ze eventueel gaan vergoeden. Dit is erg vaag en daar kan ik totaal niks mee! Verder willen ze niks doen.

Gewenste oplossing

Het zou erg prettig zijn als Samsung het bedrag van ons bed zou vergoeden. Ook zou het netjes zijn als ze desnoods een bedrag noemen wat uitgegeven kan worden met de zekerheid dat dit vergoed gaat worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen