Klacht Samsung Electronics: Cash back actie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 44090
Gebruiker
Anne
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Heb in augustus twee Samsung Galaxy Young toestellen gekocht voor mijn kinderen. Op beide toestellen zat een cash back actie van EUR 20,-. Op 21 oktober 2013 heb ik gebeld, Samsung geeft aan dat het juist in het systeem staat en dat het heel gebruikelijk is dat er zo'n tijd overheen gaat. Het geld zal over een week of drie op mijn rekening staan. Nu blijkt er idd op 20/9 september EUR 20,- gestort te zijn. Maar slecht één bedrag ! Uit navraag bij de actie info lijn blijkt er nu maar één aanvraag ontvangen te zijn. Belachelijke actie, maanden op je geld wachten. Het lijkt wel een strategie... de meeste mensen zijn de actie allang vergeten en kraaien er niet meer naar !

De oplossing

EUR 20,- cash back van het tweede toestel !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Janssen,
    Wij hebben op uw verzoek contact gehad met onze actieafdeling omtrent uw deelname aan onze cashback actie.
    Hiervan hebben wij vernomen dat er een cashback bedrag is uitgekeerd op de door u genoemde rekeningnummer (Tenaamstelling houder).
    Helaas kunnen wij de aanvraag voor uw tweede cashback niet honoreren.
    In onze actievoorwaarden die bij deze geld en lijdend zijn, word aangegeven dat er maximaal 1 inzending per aangekocht product mogelijk is om aan te melden voor deelname aan de actie.
    U heeft echter 2 producten aangeboden met elk een cashback actie.
    Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    Anne
    Datum
    Precies, ik heb twee producten aangekocht met elk een cash back. EUR 20,- per product. Ik voldoe dus aan max. 1 actie per aangekocht product. Ik ga hier niet mee akkoord en verwacht EUR 20,- retour.
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Janssen,
    Wij betreuren dat u geen recht heeft op deze cashback.
    Nogmaals wijzen wij u erop dat er maximaal 1 inzending per aangekocht product mogelijk is voor deelname aan deze actie, welke u inmiddels al hebt ontvangen.
    U kunt van beide aangeschafte toestellen slechts 1 keer deelnemen aan de actie.
    Hieronder hebben wij voor u de link naar onze actievoorwaarden geplaatst zodat u dit nogmaals kunt doornemen.
    http://www.samsung.com/nl/promotion/bij-aanschaf-galaxy-fame-of-young-cashback/voorwaarden.html
    In onze actievoorwaarden word duidelijk gemeld dat er “Maximaal 1 inzending per aangekocht product” mogelijk is voor deelname.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  4. Auteur
    Anne
    Datum
    Er staat in de voorwaarden dat er maximaal 1 actie per aangekocht product wordt gehonoreerd. Daar voldoe ik aan. Ik vraag per product één keer geld terug. U verhaal klopt niet !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?