Klacht Samsung Electronics: Cash back actie

Shan

Ik heb in september 2013 een soundbar en een tv aangeschaft en conform de actie zou ik €500 terug krijgen voor de tv en €200 voor de soundbar. Echter, ik heb tot nog toe slechts €500,- ontvangen, ook na heel veel vertraging. Toen ik per abuis zag dat er €200,- te weinig was overgemaakt heb ik meteen een mail gestuurd. Mijn eerste mail was op 3 januari 2014. Hier werd met een naar mijn inziens een geautomatiseerd antwoord op gereageerd omdat er totaal geen aandacht was besteed aan de inhoud van mijn mail. Hierna volgde er zeker nog 10 mailtjes en 3 telefoontjes naar een 0900 nummer van elk gemiddeld 15 min. Ik heb tot op heden geen concreet antwoord ontvangen wanneer ik mijn € 200,- kan ontvangen.
Ik ben erg teleurgesteld in samsung, ik ben slecht geholpen. Heb zoveel medewerkers gesproken en gemaild maar zonder resultaat. Samsung misleid consumenten met hun actie. Eerst geef ik €4000 uit en ik moet bedelen voor het geld dat me is beloofd. Lokkertjes dus

Zo snel mogelijk de resterende €200,- ontvangen

Geachte mevrouw Semmoh,
    Wij danken u voor de aankoop van onze producten waar een promotie op actief is.
    Het is jammer om terug te lezen dat de aanvraag hiervan niet helemaal vlot is verlopen.
    Wij hebben op uw verzoek contact opgenomen met onze actieafdeling om uw deelname aan onze actie op te vragen.
    Echter komen de gegevens van uw registratieformulier niet overeen met welke u in de “Gegevens Klager” op het forum hebt gebruikt.
    Vriendelijk verzoeken wij u om in de Privé Opmerking uw naam, adres en woonplaats gegevens te noteren zodat wij dit controleren.
    Wij zien deze gegevens graag tegemoet.
    Ik hoop dat ik u hiermee voorlopig voldoende heb geïnformeerd.Met vriendelijke groeten,
    Shan
    Ik heb mijn adres gegevens aangepast op jullie verzoek. Op jullie registratie formulier stond mijn oude woonadres nog gezien het feit dat deze is van oktober 2013. Ik ben inmiddels al verhuisd.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Semmoh,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij opnieuw contact gezocht met onze actieafdeling omtrent uw deelname aan onze actie.
    Uw opgestuurde gegevens zijn in goede orde ontvangen en op 30 december 2013 goedgekeurd.
    Volgens onze actievoorwaarden duurt het 6 tot 8 weken na goedkeuring voordat het cashbedrag wordt overgemaakt naar de door u opgegeven rekening gegevens (dat is rekeningnummer en tenaamstelling houder) als begunstigde.
    Wij streven ernaar het cashback bedrag binnen de gestelde termijn volgens onze actievoorwaarden naar u over te maken. Het kan voorkomen dat deze levertijd wordt overschreden.
    Vriendelijk verzoeken wij u hier nog wat geduld voor te hebben.
    Alvast bedankt,
    Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Geachte Imran,
    Stuur mij je mail adres en dan stuur ik ALLE mail correspondentie naar je toe omtrent deze zaak! Jou standaard reactie bewijst nogmaals dat er niet adequaat op klachten wordt gereageerd, zelfs niet als deze worden neergelegd bij de consumentenbond. Na 30 december is mij ten gehore gekomen dat ik slecht €500,- kreeg IPv €700,-. Ik stel voor dat je mijn klacht nogmAAL LEEST. Tot voor kort is er mail contact geweest met jullie afdeling en daar is niet nuttigs uitgekomen.
    Shan
    Lees mijn klacht! Na dec is er contact geweest, in januari 2014 en februari 2014 nadat ik in DECEMBER iets heb geconstateerd. Hoe kan je me dan zeggen dat alles is goedgekeurd in december en ik geduld moet gebben? Waarom vraagt een andere collega aanvullende gegevens van de producten omdat jullie mijn formulier kwijt waren? Eerst gehonoreerd, daar heb ik ook een mail als bewijs VAn vervolgens in januari beweren dat jullie iets anders. Dit is onprofessioneel en frustreren voor de consument
    Geachte mevrouw Semmoh,,
    Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd, wij verzoeken u vriendelijk hierop te antwoorden. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Jaime
    Samsung Webcare
    Shan
    Het contact dat is gelegd heeft niet geleid tot een oplossing.
    Ik wil graag serieus genomen worden als consument. Ik heb maanden email contact gehad en elke keer dezelfde verzoeken zonder enig resultaat. Er zijn verschillende manieren om contact met mij op te nemen en ik heb zelfs voorgesteld mijn correspondentie toe te zenden. Aub telefonisch contact
    Geachte mevrouw Semmoh,
    Wij betreuren het dat u zich niet serieus genomen voelt.
    Wij stellen het zeer op prijs als u de gegevens als bijlage wilt toevoegen aan de e-mail die u van mijn collega Jaime hebt ontvangen. Omdat dit een openbaar forum is, kan ik mijn e-mail adres op de deze website niet posten. Excuses hiervoor.
    Wij zien deze gegevens graag tegemoet om deze vervolgens neer te leggen bij onze actieafdeling om de status van uw deelname nogmaals te controleren.Met vriendelijke groeten,
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?