Klacht Samsung Electronics: Cash Back Actie

Anne

Heb in augustus twee Samsung Galaxy Young toestellen gekocht voor mijn kinderen. Op beide toestellen zat een cash back actie van EUR 20,-. Op 21 oktober 2013 heb ik gebeld, Samsung geeft aan dat het juist in het systeem staat en dat het heel gebruikelijk is dat er zo'n tijd overheen gaat. Het geld zal over een week of drie op mijn rekening staan. Nu blijkt er idd op 20/9 september EUR 20,- gestort te zijn. Maar slechts één bedrag ! Uit navraag bij de actie info lijn blijkt er nu maar één aanvraag ontvangen te zijn. Belachelijke actie, maanden op je geld wachten. Bij afhandeling van de klacht eind december 2013 wordt aangegeven dat er maximaal één cash back actie per aangekocht product geldt. Daar voldoe ik aan. Ik vraag per product één keer een bedrag terug. Maar nee, het betreurt Samsung dat ze me niet kunnen helpen !

EUR 20,- retour

Geachte Anne,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op heden maar een van de twee cashbacks heeft ontvangen. Graag ontvangen wij van elk toestel het IMEI als privé opmerking om dit na te kijken. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    De imei nummers zijn:
    - 356503056934824
    - 356503056940441
    Het is mij onduidelijk hoe ik een privé opmerking moet plaatsen. Wat mij betreft kunnen we ook verder communiceren via de mail!
    Geachte Anne,
    Bedankt voor de informatie, na onderzoek blijkt inderdaad dat wij maar een van de twee registratieformulieren hebben ontvangen. Graag ontvangen wij uw e-mailadres als privé opmerking zodat wij dit via de e-mail kunnen voortzetten. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,
    Mijn mailadres is info@netjesscheiden.nl
    Geachte mevrouw Janssen,
    Op uw verzoek hebben wij contact gehad met de actieafdeling omtrent uw deelname aan onze cashback actie en kan ik u het volgende hierover vertellen.
    Op 20 september is er een uitbetaling geweest naar de door u opgegeven rekening gegevens. Dit is inmiddels bij u bekend. U geeft aan deel te hebben genomen aan 2 cashbacks. Echter hebben wij hiervan maar 1 aanvraag van ontvangen.
    Vriendelijk verzoeken wij u om nogmaals de bescheiden per post aan te bieden zodat wij uw aanvraag alsnog in behandeling kunnen nemen. Vandaag is de laatste dag dat u nog de gegevens per post kan opsturen (datum stempel).
    Gezien u al eerder het registratieformulier uitgeprint heeft kan het zijn dat de website uw IMEI nummer niet zal accepteren om nogmaals uit te printen. Hiervoor kunt u dan het beste een printscreen maken van het formulier en dan uitprinten. Indien u niet meer in het bezit bent van de originele streepjescode, dan kunt u hiervan een foto maken en deze meesturen met een kopie van de aankoopbon.
    Wij zien uw documenten graag tegemoet zodat wij uw aanvraag alsnog in behandeling kunnen nemen.
    Onze excuses voor het ongemak wat met zich meebrengt.
    Alvast bedankt,
    Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Imran
    Samsung WebCare
    Anne
    Na meerdere emails heen en weer stellen jullie nu voor om de procedure weer helemaal van voor af aan in gang te zetten ? En ik heb één dag om alle formulieren in te vullen. Goh ... een nieuwe drempel. Graag de in te vullen formulieren op de mail (afhandeling kon via de mail volgens Jaime) , zodat ik ze in kan vullen. Welke cashbackactie/telefoon hebben jullie wel toegekend en welke niet ? Dit wordt een principe kwestie, ik heb er inmiddels al meer tijd in zitten dan EUR 20,-. En jullie ook !
    Geachte Anne,
    Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd, wij verzoeken u vriendelijk hierop te antwoorden.
    Anne
    Ik heb inmiddels een mail gekregen. Dat communiceert in ieder geval fijner. Een week geleden hebben jullie aangegeven het te zullen uitzoeken. Tot dusver heb ik daar niets meer op gehoord!
    Geachte Anne,
    Wij kunnen u mededelen dat wij dit nog in behandeling hebben, echter duurt dit iets langer dan wij voorzien hadden. Onze excuses voor het ongemak
    Geachte Anne,
    Ondertussen kunnen wij u mededelen dat uw aanvraag voor het tweede toestel ook goedgekeurd is, u zult de cashback voor dit toestel zo spoedig mogelijk tegemoet zien. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    Anne
    Fijn, dat het eindelijk is uitgezocht en dat het is goedgekeurd. Heb echter helaas nog geen bijschrijving gezien. Maar wat niet is kan nog komen.

Anne

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?