Klacht Samsung Electronics: cash back Eur 200,-- nog niet ontvangen

Klachtnummer
# 25937
Gebruiker
karinnetje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 22 maart 2013 een NX20 bij Ringfoto Blom te Heemskerk gekocht en er werd mij door hen op de cash back actie van euro 200 gewezen die tot 31 maart 2013 liep.
Nog diezelfde dag alle benodigde bescheiden opgestuurd; het is nu 1 mei 2013 en nog niets ontvangen op mijn geldrekening bij ING.
Zou van Samsung willen horen wanneer zij van plan zijn het bedrag van euro 200 te gaan overmaken.

De oplossing

Overmaking binnen veertien dagen van euro 200

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste,Bedankt voor uw vraag omtrent de status van uw deelname aan de Samsung promotie.Wij raden u aan om contact op te nemen met onze promotieafdeling. Zij zullen u de status van uw aanvraag mededelen.
    Zij zijn te benaderen via onderstaand link:
    http://helpdesk.acties.nu/Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Paul Loku
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?