Klacht Samsung Electronics: Cashback €50 bij aankoop van tab 3! Nog niet ontvangen

Klachtnummer
# 50759
Gebruiker
Marcella
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik wil een klacht indienen, omtrent het feit dat ik nog steeds wacht om mijn €50 cashback bij aankoop van een galaxy tab 3.
Hoe kan het dat dit zo lang duurt en ik zie dat ik niet de enige ben.
Wanneer kan ik mijn geld verwachten?

Gewenste oplossing

Graag €50 cashback

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Hartkamp,Op uw verzoek hebben wij contact gehad met de actieafdeling omtrent uw deelname aan onze cashback actie en kan ik u het volgende hierover vertellen.
    Uw opgestuurde gegevens hebben wij in goede orde ontvangen en zijn op 27 januari 2014 ontvangen en tevens goedgekeurd. Volgens onze actievoorwaarden duurt het 6 tot 8 weken na goedkeuring voordat het cashbedrag wordt overgemaakt naar de door u opgegeven rekening gegevens (dat is rekeningnummer en tenaamstelling houder) als begunstigde.
    Wij streven ernaar het cashback bedrag binnen de gestelde termijn volgens onze actievoorwaarden naar u over te maken. Het kan voorkomen dat deze levertijd wordt overschreden.
    Vriendelijk verzoeken wij u hier nog wat geduld voor te hebben.
    Alvast bedankt,
    Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    Marcella
    Datum
    Ik heb de papieren die moesten worden ingezonden al verzonden in december vorig jaar. Hoe kan u dan verklaren dat de gegeven zijn ontvangen op 27 januari. Ik vind dit wel wat spijtig omdat ik vanaf die datum nog minimaal een week of 6 tot 8 moet afwachten voordat ik mijn geld mag ontvangen.Mvg Marcella
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Hartkamp,
    Uw gegevens zijn ontvangen en op 27 januari goedgekeurd door onze actieafdeling. Omdat er een groot aantal deelnemers zijn, die mee hebben gedaan aan deze actie, kan het voorkomen dat de gegevens enige tijd na ontvangst hiervan pas wordt geopend en gecontroleerd.
    Vanaf deze datum klopt het inderdaad dat het nog 6 weken kan duren voordat u het voordeel gaat ontvangen. Het kan voorkomen dat deze levertijd wordt overschreven. Meer informatie hierover vind u terug in de actievoorwaarden die bij deze actie geldt.
    Indien u nog vragen en of opmerkingen heeft over deze actie, adviseren wij u rechtstreeks contact op te nemen met onze actie afdeling welke via onderstaande e-mail adres bereikbaar is.
    samsung@consumercare.info
    Vriendelijk verzoeken wij u hier nog wat geduld voor te hebben.
    Alvast bedankt voor het begrip.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen