Klacht Samsung Electronics: Cashback 20,- niet retour

In december heb ik een Samsung Galaxy Fame aangeschaft en hierbij recht op
20,- cashback.Het formulier hiervoor heb ik verzonden op 30-12-2013 alleen tot op heden nog niets retour ontvangen.Nu blijkt, na zelf contact met jullie te hebben opgenomen, dat ik een IMEI nummer van de doos moest meezenden, dit heb ik niet begrepen uit het formulier omdat erop staata origineel IMEInummer welke je vervolgens eronder in moet vullen en ook op de aankoopbon vermeld staat welke ik mee heb gezonden. Ook heeft Samsung nooit aangegeven dat er iets ontbrak.
ik heb via de chatfuctie besproken met uw medewerker, om een foto van de doos te maken, aan u te e-mailen om alsnog het geld retour te kunnen ontvangen.
Hieropvolgend ontvang ik een korte email:Helaas kunnen wij echt geen nazendingen meer accepteren, omdat de actie al enige tijd afgelopen is. Excuses voor het ongemak.
Ik ben het niet eens met uw besluit en hierom reageer ik graag nog even op onderstaande e-mail.

De documenten zijn op tijd verzonden (december 2013), er is geen terugkoppeling vanuit jullie geweest dat dit niet in orde was, er wordt toegezegd dat we dit kunnen oplossen door het IMEI-nummer te fotograferen en aan jullie te e-mailen, vervolgens wordt het afgedaan met een korte e-mail dat het te laat is. Er loopt nog steeds een cashback actie en als klant heb ik recht op mijn 20,- cashback die ik ook alsnog wil ontvangen.

Geachte heer Smit,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op heden geen cashback heeft ontvangen. Wij hebben contact opgenomen met de verantwoordelijke afdeling. En zoals onze klantenservice al eerder aangaf, kunnen wij uw deelname niet honoreren omdat de streepjescode ontbreekt. Ook hebben wij u hierover omstreeks 20 januari een email gestuurd, graag ontvangen wij uw e-mailadres ter bevestiging als privé opmerking. Onze excuses voor het ongemak.
    Jaime
    Samsung Webcare
    Smit
    Er is geen e-mail aan mij verzonden hierover anders had ik direct de streepjescode aan u verzonden aangezien deze nog steeds in mijn bezit is. Ik mocht de streepjescode nu fotograferen en per e-mail aan u verzenden als bewijs maar achteraf wordt dat weer afgewezen. Ik wil hiervoor een oplossing vinden omdat ik alle documenten op tijd heb verzonden en het mij onbekend was dat de streepjescode van de doos mee moest omdat dit ook niet op mijn aanvraagformulier wordt aangegeven.
    Smit
    hoe geef ik mijn emailadres aan u door privé? ik heb met mijn e-mailadres de mails aan de klantenservice verzonden, dat e-mailadres is nooit veranderd
    Geachte heer Smit,
    In uw account hebt u onderin een veld waar u privé gegevens kunt noteren dat niet voor derden toegankelijk is. Hier kunt u uw e-mail adres noteren zodat wij u per e-mail kunnen benaderen.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Smit
    Dit is het e-mailadres van dochter, ik behandel dit voor mijn vader gezien zijn leeftijd (75jr), e-mailadres zal ik erin vermelden
    Smit
    het e-mailadres is vermeld.
    Geachte heer Smit,
    Wij danken u voor het doorgeven van uw e-mail adres.
    Zojuist hebben wij u per e-mail benaderd.
    Vriendelijk verzoeken wij u om hierop te reageren.
    Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Met vriendelijke groeten,
    Geachte heer Smit,
    Door op de e-mail te reageren welke wij u hebben gestuurd, kunnen wij de gevraagde gegevens ontvangen, welke u als bijlage kunt toevoegen.
    Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Met vriendelijk groeten,
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?