Klacht Samsung Electronics: Cashback 50% aankoop prijs 2e lens.

Leo Kleijburg

20/3 Lenzen gekocht alles verzonden.
1/4 Alles moet bij Samsung zijn.
23/5 (8wkn) Bellen niets gehad. Klopt niets van u ontvangen. Gelijk opnieuw.
3/6 Mail gaat 6 wkn duren
4/6 2x mail. 1x Goed keuring 1x afwijzing (verkeerd model) Telefoon, sorry verkeerde reden maar 2x ingediend, dus gevonden.
1/7 mail binnen enkele dagen geld. (13 wkn)
18/7 geen geld. Sorry collega gaat direkt in orde maken, paar dagen.
25/7 geen geld (16 wkn) U wordt terug gebeld.
31/7 niets gehoord. U moet tellen vanaf 1/7 dus nog 14 nachtjes slapen. Dat wordt dus 19 weken. Actie groot succes daardoor duurt het "iets" langer. Zie site!!!!

Per expres geld over maken plus een waardebon en een bloemetje voor de overlast, het gaat tenslotte over 25% van (519+469 euro).

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Kleijburg,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op heden de cashback niet heeft ontvangen, echter hebben wij helaas, wegens een overweldigend succes, een achterstand opgelopen, hiervoor bieden wij u onze excuses aan. Wij streven ernaar het bedrag zo spoedig naar u over temaken. Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
    Beste Jaime,
    Deze belofte is niet nieuw, die krijg ik steeds, maar zoals je hebt kunnen lezen wacht ik al 17 weken dus hecht ik aan deze belofte niet zoveel waarde. Ik ben helaas niet de enige die deze klacht heeft zoals je op klachtenkompas kunt lezen. Over compensatie van de misgelopen rente en de telefoonkosten schrijf je al helemaal niet. Dit probleem loopt bij Samsung al geruime tijd, derhalve tijd voor actie!!!!!!
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Kleijburg,
    Wij hebben naar aanleiding van uw klacht contact gezocht met de betreffende afdeling omtrent uw deelname aan onze promotie.
    Hiervan hebben wij vernomen dat uw aanvraag is ontvangen en tevens ook is goedgekeurd. Dit heeft in juni plaatsgevonden.
    De uitbetaling van de cashback heeft inmiddels ook plaatsgevonden.
    Wij vernemen graag van u als u dit hebt ontvangen.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Leo Kleijburg
    18 augustus geld eindelijk ontvangen. Dat is nog eens 3 dagen na de slechtste prognose van SAMSUNG. Dat is dus 4 1/2 maand na indiening. SAMSUNG Benelux laat hiermee blijken totale minachting voor zijn klanten. Gelukkig zijn de door mij gekochte artikelen vele malen beter dan de service van SAMSUNG. Alle klachten hebben dus niets uitgericht. SAMSUNG heeft zo zijn/haar eigen ideeen over klantvriendelijkheid. Ze vergeten dat niet SAMSUNG maar de klanten hun salaris betalen.

Leo Kleijburg

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?