Klacht Samsung Electronics: Cashback actie afgelopen 1,5 week na aanschaf

smlprd

Op 29-12-14 kocht ik een TV van Samsung waarbij ik als lokkertje de optie kreeg om te kiezen voor een gratis smart erbij of 200 Euro geld terug van Samsung. Ik koos voor het laatste. Vanwege de feestdagen was ik pas 9-1-15 in staat om er goed voor te gaan zitten, want het vereist het invullen van een online formulier, uitprinten om daarna op te sturen, opzoeken van allerlei codes en/of nummers, dus het kost aandacht en tijd. Zodra ik op Samsung's website kom staat er dat de promotie voor de TV die ik heb aangeschaft is beeindigd op 7-1-15 (de online registratie ervan), voor 11-1-15 moet al het papierwerk bij Samsung binnen zijn, maar dit kan niet als de online registratie van het product voor de promotie niet voor 7-1-15 is gedaan. Ik neem contact op met de klantenservice, maar ondanks hun excusses zeggen ze dat ze niks kunnen doen. Het is mijn inziens niet redelijk en niet klantvriendelijk om 1,5 week na aanschaf (incl. feestdagen) voor een dichte deur te worden gezet.

Ik wil graag dat Samsung beseft hoe onredelijk dit is en hoe onklantvriendelijk dit is. Op deze manier jaag je klanten naar concurenten. Tevens wil ik mijn 200Euro terug die ik in alle redelijkheid gewoon nog zou mogen claimen.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?