Klacht Samsung Electronics: Cashback Actie nog niet ontvangen

Tea van der meijden

Op 5 meil 2013 hebben wij en onze buren 2 Galaxy Y telefoons gekocht.
We hebben nog steeds de € 80,= van de actie niet retour gekregen.
Bevestiging per mail wel ontvangen met de volgende registratie nummers;
52327 & 52330
De papieren hebben we opgestuurd naar:
Prepaid cash back actie te Maastricht.
De telefoons zijn gekocht bij de Telfort te Veenendaal.

Alsnog ontvangst van € 80,= conform actie.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw van der Meijden,Wij begrijpen dat u na het opsturen van de benodigde documenten in mei, u geen cashback hebt ontvangen.Op basis van de door u aangeleverde gegevens, kunnen wij echter in onze database geen aanvragen terugvinden voor de betreffende promotie. Hieruit moeten wij concluderen dat onze actieafdeling geen aanvraag van u en van uw buren heeft ontvangen. Omdat deze promotie reeds sinds 30 juni 2013 is verlopen, kunnen wij u hierin helaas niet verder van dienst zijn.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
    Beste Alex,
    Wij gaan absoluut niet akkoord met jullie voorstel.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw van der Meijden,Wij betreuren ten zeerste dat u hier niet mee akkoord gaat, echter kunnen wij u hierin helaas niet verder van dienst zijn. Omdat onze promotie-afdeling uw aanvragen niet heeft ontvangen, kunnen wij u geen cashback uitkeren.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
    Tea van der meijden
    Samsung komt zijn afspraken niet na, versturen van, door hen via mail bevestigde papieren met registratienummer, gevraagde spullen dient blijkbaar alleen aangetekend te kunnen om aanspraak te maken op hetgeen je recht hebt. Waarschuwing aan een ieder die meedoet aan prepaidacties van Samsung...niet meedoen of aangetekend versturen!! zodat je altijd iemand de schuld kunt geven en aanspraak kunt maken...deze klacht gaat ook richting Kassa en verdient wel degelijk een ijskoude douche...

Tea van der meijden

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?