Klacht Samsung Electronics: cashback actie samsung galaxy s4

Naoual

Ik heb ongeveer 2 weken geleden de telefoon samsung galaxy s4 gekocht en gelijk de formulier voor de cashback actie opgestuurd. Ik heb helaas nog geen bevestiging dat de formulieren zijn ontvangen.

Aangezien er verschillende reacties op het internet over de actie maak ik me nu wel zorgen, 100 euro is best veel geld. De actie verloopt ook bijna dus ik zou na de 6 tot 8 weken geen kans meer maken als de formulieren niet zijn ontvangen door jullie.

Graag hoor ik van u wat de status is.

K. A.

contact of de formulieren zijn ontvangen en wanneer uitbetaling

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Aboualayen,Wat vervelend om te horen dat u tot op heden geen cashback heeft ontvangen. Op basis van de door u beschikbaar gestelde gegevens hebben wij geen deelname aan de promotie kunnen achterhalen. Dit houdt in dat uw registratieformulier en de benodigde bij te voegen poststukken niet zijn ontvangen op ons verzamelpunt in Maastricht. Tevens willen wij u erop wijzen dat de verwerkingstijd van uw deelname tot 2 à 3 weken in beslag kan nemen. Voor meer informatie over de status van uw deelname kunt u ons een e-mail sturen naar samsung@consumercare.info. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Jaime
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?