Opgelost door Samsung Electronics: Cashback actie Samsung Galaxy Tab 2

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 44801
Gebruiker
Kemu
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Aankoop Mediamarkt Zoetermeer van tablet op 03/06/13. Vereiste stukken ingezonden naar Maastricht voor de € 50 cashback actie. Geen reactie; ook niet na brief-rappel.
Later Samsung Delft geschreven ; standaard reactie: konden, na informatie, geen gegevens terugvinden en beroepen zich op de voorwaarden.

De oplossing

Nakoming van hun verplichting maar met de voorwaarden heeft Samsung zich geheel ingedekt. Mi sta je machteloos

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Kerkvliet,
    Wij betreuren dat u tot op heden nog geen cashback heeft mogen ontvangen.
    Wij adviseren u rechtstreeks contact op te nemen met onze actieafdeling middels onderstaande e-mail adres, als u dit nog niet heeft gedaan.
    Samsung@consumercare.info.
    Onze actieafdeling zal de status van uw deelname controleren en u hiervan op de hoogte stellen.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    Kemu
    Datum
    Accepteer het advies maar geen vertrouwen in de eindoplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kemu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?