Klacht Samsung Electronics: Cashback actie samsung s4 i9505

# 62079
Syl

Samsung s4 i 9505 gekocht bij paradigit, alles goed nagekeken of dit onder de actie viel
Alleen de ean code die je nodig hebt kun je pas zien na aankoop, bij paradigit vertelde ze dat het zelfs in hun scherm stond dat dit toestel meedeed aan de actie, ze hebben zelfs als service nog het mail adres van de cashback actie op de factuur gezet, bij thuiskomst gelijk alles ingevuld, en wat blijkt het ean nummer staat niet in de lijst! Ik vind dit niet erg netjes van Samsung

Graag wil ik de 50 euro hebbben die ze beloven!

Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Lubberding,
    Wij begrijpen uit uw klacht dat u hebt deelgenomen aan onze promotie, waarvoor u bent afgewezen. Dit betreuren wij en bieden u onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Wij kunnen u hierin niet tegemoet komen omdat u niet aan onze actievoorwaarden hebt voldaan. Hierin word aangegeven dat wij niet verantwoordelijk zijn voor de beschikbaarheid van de Actiemodellen bij de deelnemende winkels.
    Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Syl
    het is vrijwel onmoglijk om hieraan deel te nemen omdat de ean code pas zichtbaar wordt als je de telefoon gekocht hebt
    ik vindt het schandalig dat jullie mij zo behandelen,
    Syl
    Ik heb contact gehad met Paradigit, zij geven aan dat de medewerker op de site van Samsung heeft gekeken en deze aangaf dat dit het juiste type was,
    ook zij konden niets met de ean code, ik vind dit allemaal erg jammer want op basis van deze actie heb ik deze telefoon gekocht
    ik lees op internet dat er met deze actie’s (niet alleen op telefoon) van Samsung veel problemen zijn, we hebben eigenlijk nog een Samsung s4 nodig voor mijn man,
    maar ik weet nog niet of ik dit nu ga doen.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw Lubberding,
    Ik stuur u graag een link door naar onze website waarbij u een overzicht kunt vinden van de toestellen welke meedoen aan de promotie. U gaf in uw klacht aan dat uw verkoper vorens u het toestel had aangeschaft, voor u had gecontroleerd of uw toestel in aanmerking kwam voor de promotie, wat achteraf niet bleek te zijn. Wij adviseren u om hiervoor uw verkoper aan te spreken om wellicht tot een andere oplossing te komen.
    (Klik op bovenstaande link > Vervolgens op Voorwaarden > Bijzondere voorwaarden > Artikel 3 – Promotiemodel en deelnemende winkels)
    De EAN code van uw toestel vindt u terug op de doos op een witte sticker. Hiermee kunt u nagaan of deze overeen komt met de EAN codes op de website.
    Wij adviseren u om bij aanschaf van een nieuw toestel voor uw man, om deze codes bijdehand te houden zodat u er zeker van bent dat u deel kunt nemen aan de promotie.
    Wij wensen u veel succes met de nieuwe aankoop.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Syl
    Ik trek hier waarschijnlijk toch aan het kortste eind, en zal het maar hierbij laten, het voorstel om bij de volgende aankoop het ean nummer te controleren zal moeilijk gaan, aangezien de actie al op 1 juni is verlopen
    Jammer, ik had van een bedrijf als Samsung wel wat meer verwacht

Syl

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?