Klacht Samsung Electronics: cashback actie

alby

eind december een samsung tab 3 gekocht bij media markt waar men vertelde van de 50 euro cashback actie van samsung,

aan alle voorwaarden voldaan en de gegevens ingestuurd.

24 januari kreeg ik een email dat ik voor 14 januari moest reageren en de streepjes code moest insturen, ik heb alles ingestuurd dus ik mailde dat terug met tevens de opmerking dat ze wel heel slordig waren om me op 24 januari te vragen voor de 14e te reageren.

twee dagen later bericht dat het was uitgesteld tot 31 januari en dat ik niet aan de voorwaarde voldeed en de streepjes code moest insturen.

overigens zit ik in indonesie dus dat wordt moeilijk.

behoorlijk teleurgesteld in dit bedrijf.

awg toonen
swaluestraat 35
2042 ka zandvoort
toine1951@hotmail.com

ik wil mijn 50 euro terug gestort hebben,

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Toonen,Wij lezen in uw klacht dat uw aanvraag is afgekeurd omdat de streepjescode niet werd meegeleverd en dat u een e-mail hebt gekregen met het verzoek deze alsnog in te sturen voor een datum gelegen tien dagen voor dagtekening van de e-mail.Wij bieden u allereerst onze excuses voor de verkeerd genoemde uiterste datum van de reactietermijn op de e-mail. Dat was inderdaad slordig.
    Waarom uw aanvraag is afgekeurd, lopen wij intern na.Met vriendelijke groeten,Alex
    alby
    reactie van samsung is dat ze het intern gaan bekijken, maar het is me niet duidelijk of ik daar nog een antwoord op krijg, ik wil mijn klacht nu ook op facebook zetten, wat is jullie advies hierin?
    Geachte heer/mevrouw Toonen,
    Wij zijn nog bezig om dit voor u uit te zoeken.
    Wij verzoeken u vriendelijk hier nog wat geduld voor te hebben.
    Met vriendelijk,
    alby
    klacht nog niet afgehandeld.
    waar moeten ze eigenlojk over nadenken ik denk dat ze gewoon de zaak zitten te rekken, alles duidelijk, voldaan aaan alle voorwaarden maar ze moeten intern onderzoeken, wat moeten ze onderzoeken, met zoveel klachten over hetzelfde onderwerp zou je zeggen, laten we de zaak snel afhandelen en de klagers gelijk geven, die namelijk reageren onafhankelijk van elkaar met precies hetzelfde probleem. vraag je af hoe dat komt, wel ze hebben allemaal gelijk, belazerd zijn ze
    Geachte heer/mevrouw Toonen,
    Wij hebben uw kwestie in behandeling en zijn dit nog aan het uitzoeken voor u.
    Vriendelijk verzoeken wij u hier nog wat geduld voor te hebben. Zodra wij over meer informatie beschikken, zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.
    Met vriendelijke groeten,
    alby
    nog steeds niet afgewerkt, intern aan het bekijken,,,?????
    Geachte heer/mevrouw Toonen,
    Wij begrijpen dat u hier hinder van ondervind, waarvoor onze excuses voor het ongemak.
    Wij zijn nog bezig om dit voor u uit te zoeken.
    Wij verzoeken u vriendelijk om nog wat geduld te hebben.
    Met vriendelijk groeten,
    Geachte heer/mevrouw Toonen,
    Wij danken u voor het geduld wat u hiervoor hebt opgebracht.
    Inmiddels hebben wij van onze actieafdeling vernomen dat uw deelname aan onze actie is gehonoreerd, op 11/02/2014 zijn uw gegevens goedgekeurd en is er een betaling uit gegaan naar de door u opgegeven rekening nummer, welke op het registratieformulier door u is ingevuld.
    Het cashbedrag wordt binnen 2 weken op uw rekening overgemaakt. Wij adviseren u om hiervoor uw rekening in de gaten te houden.
    Nogmaals bedankt voor uw geduld.
    Met vriendelijke groeten,
    alby
    uiteraard ben ik tevreden met het resutaat dat ik mijn toegezegde 50 euro heb ontvangen, maar de gang van zaken vanaf het begin en dat ik de consumentenbond moest inschakelen om mijn gelijk te krijgen is stof tot nadenken.met dank aan de consumentenbond

alby

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?