Klacht Samsung Electronics: CASHBACK ACTIE

Klachtnummer
# 80808
Gebruiker
Paul
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben erg teleur gesteld in Samsung. Ik heb namelijk op 1 okt 2014 een smart tv gekocht SAMSUNG UE 55 HU 7100. Nu blijk dat de actie van de cashback actie op 12 oktobe.was afgelopen. Met andere woorden ik kan fluiten naar mijn beloofde cashback. Men heeft maar16 dagen de tijd om in aanmerking te komen voor een korting. Ik vind dit een schande dat men geen rekening houdt met mensen die naar het buitenland, ziek of op vakantie gaan in die periode.

De oplossing

Als nog tot een cashback uitbetaling over te gaan. zou ik erg op prijs stellen om het leed te verzachten en zo fan te blijven van een Samsung product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen