Opgelost door Samsung Electronics: Cashback actie

roelveld

Ik heb een mobiele Samsung telefoon gekocht op 30 oktober 2013. Ik heb alle documenten voor de cashback actie opgestuurd. Ondanks herhaaldelijk mail contact heb ik tot op heden mijn geld niet ontvangen.

Ik wil graag het geld van de cashback actie op mijn bankrekening ontvangen.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Veldhuijsen,Wat vervelend om te horen dat u tot op heden geen cashback heeft ontvangen. Uit uw klacht begrijpen wij dat u herhaaldelijk mail contact hebt gehad met onze actieafdeling, vriendelijk verzoeken wij u de mailwisseling waarover u spreekt naar ons toe te sturen. Hiermee kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen. U kunt de mailwisseling naar ons opsturen via het contactformulier op onze website: http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html. Vergeet niet uw gegevens en het klacht ID 73510 in de e-mail te melden. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
    roelveld
    Ik heb inmiddels een reactie van Samsung ontvangen. Ik heb hiervoor kopieën van mails naar hun verstuurd. Nog geen reactie van Samsung ontvangen.
    roelveld
    Mijn vraag aan Samsung is beantwoord. Hiermee is de klacht afgesloten.

roelveld

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?