Opgelost door Samsung Electronics: Cashback actie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 73510
Gebruiker
roelveld
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een mobiele Samsung telefoon gekocht op 30 oktober 2013. Ik heb alle documenten voor de cashback actie opgestuurd. Ondanks herhaaldelijk mail contact heb ik tot op heden mijn geld niet ontvangen.

De oplossing

Ik wil graag het geld van de cashback actie op mijn bankrekening ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Veldhuijsen,Wat vervelend om te horen dat u tot op heden geen cashback heeft ontvangen. Uit uw klacht begrijpen wij dat u herhaaldelijk mail contact hebt gehad met onze actieafdeling, vriendelijk verzoeken wij u de mailwisseling waarover u spreekt naar ons toe te sturen. Hiermee kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen. U kunt de mailwisseling naar ons opsturen via het contactformulier op onze website: http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html. Vergeet niet uw gegevens en het klacht ID 73510 in de e-mail te melden. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    roelveld
    Datum
    Ik heb inmiddels een reactie van Samsung ontvangen. Ik heb hiervoor kopieën van mails naar hun verstuurd. Nog geen reactie van Samsung ontvangen.
  3. Auteur
    roelveld
    Datum
    Mijn vraag aan Samsung is beantwoord. Hiermee is de klacht afgesloten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
roelveld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen