Klacht Samsung Electronics: Cashback debacle

Tacticus

Reeds in september 2017 heb ik meegedaan aan de Samsung cashback actie. Een nieuwe s8 met de belofte cashback bij inlevering van een oud toestel. Die actie liep via het inmiddels failliete TCC. Ik zou de 180 euro na veel moeite en miscommunicatie december 2017 krijgen. Maar door een fout in de administratie van TCC hebben zij een foutief, niet bestaand rekeningnummer overgenomen. Men had 2 cijfers omgedraaid in de reeks. Dit was ik aan het oplossen met TCC toen ze failliet gingen. Vervolgens heeft Samsung beloofd het bedrag uit te keren. Nu zijn we mid juli en er is nog steeds niets opgelost. Sterker nog, Samsung heeft eerder gezegd dat TCC het geld heeft overgemaakt op de niet bestaande foutieve rekening. Men kon bij TCC blijlbaar toveren. Samsung moet dit gaan oplossen, telefoon weg en geen geld, dat heet gewoon diefstal.

180 euro netjes gestort op de juiste rekening.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?