Klacht Samsung Electronics: Cashback Galaxy Note 3, onjuiste model voor cashback actie.

rhedvr

Voor de Galaxy Note 3 heeft Samsung tot 31 december 2013 een cashback actie van 100 Euro en voor Note 3 accessoires ook nog eens 50 Euro. Ik heb mij aangemeld voor de cashback actie van de Note 3 en de accessoires. Nu kreeg ik deze week een email van Samsung waarin tot mijn verrassing te lezen valt dat ik niet het juiste model Note 3 heb gekocht en dus niet in aanmerking kom voor de cashback actie. Ik vind dat vreemd en misleidend, omdat ik de Note 3 bij een Nederlandse webwinkel heb gekocht en een originele Nederlandse factuur van de webwinkel heb. De webwinkel heeft bovendien goede recenties op Tweakers.net.

Ik zou graag zien dat de cashback actie ook voor mijn model Note 3 + accessories van toepassing is (gaat dus om 150 Euro) , omdat ik deze gewoon bij een Nederlandse webwinkel heb gekocht en een originele Nederlandse factuur heb.

Geachte heer/mevrouw De Vries,
    Wat vervelend om te horen dat u niet in aanmerking komt voor de cashback actie. Graag ontvangen wij de volledige modelcode zodat wij dit kunnen uitzoeken. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Jaime
    Samsung Webcare
    rhedvr
    Ik heb de Samsung Galaxy Note 3, model SM-N9005, kleur Jet Black. Op het doosje staat "European SIM model", Barcode: 8806085780347. Indien nodig kan ik u een scan van de factuur per email doen toekomen.
    Geachte heer/mevrouw de Vries,
    Wij danken u voor de moeite die u heeft genomen om ons te voorzien van de gevraagde informatie.
    Met deze informatie hebben wij uitgezocht wat de reden is geweest waarom uw aanvraag is afgekeurd.
    Hieruit is gebleken dat de EAN code van uw toestel niet in overeenstemming is met de EAN codes die wij bij deze actie hebben opgesteld. Dit houdt in dat uw toestel niet meedoet aan de actie. De EAN codes die wel meedoen aan de actie vindt u overigens terug via onze website, via de onderstaande link. Hier kunt u zelf controleren of uw EAN code voorkomt in de lijst.
    Wij betreuren dat uw deelname aan onze cashback actie is afgewezen.
    Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Imran
    Samsung WebCare
    rhedvr
    Het toestel heb ik in Nederland gekocht bij een Nederlandse webwinkel. Als ik het toestel in het buitenland zou hebben gekocht, kan ik meegaan met uw uitleg. Die cashback actie heeft mij overgehaald om de Note 3 + accessories aan te schaffen, omdat dit totaal 150 Euro korting oplevert. Zonder die actie had ik afgezien van aanschaf.
    Geachte heer/mevrouw de Vries,
    Wij begrijpen dat dit heel vervelend voor u is, waarvoor onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden.
    Echter kunnen wij niet afzien van onze beslissing over uw aanvraag en blijft deze afgekeurd. Wij behouden ons op de actievoorwaarden die wij bij deze actie hebben toegepast, en leidend zijn.
    Imran
    Samsung WebCare
    rhedvr
    Ik ben het nog steeds niet eens met de reactie van Samsung. Heb contact gehad met de consumentenbond en deze gaf aan dat ik het verder ook niet kan afdwingen, omdat in de actievoorwaarden van Samsung EAN codes worden genoemd. Ik kan dus eigenlijk niet veel anders doen dan mij erbij neerleggen, vandaar de -1 score.

rhedvr

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

2. Stuur een juridische brief