Klacht Samsung Electronics: Cashback ingevuld maar geen cashback

Nicky-85

Nog altijd geen cashback ontvangen... Doordat het niet handmatig doorgezet wordt, krijg ik alleen automatisch mails en geen cashback.
op 6 november heb ik een Samsung QE55Q95T gekocht.

Op 12 november is hij netjes bij mij geleverd.

Op 16 november heb ik bij Samsung de cashback aangevraagd.
Op 15 december kreeg ik een mail - verzoek om aanpassing aanvraag cashback aanvraag. Het mocht geen foto maar een uitgeknipte streepjescode zijn.
Op 16 december is hij na overleg met Samsung aangepast. Het werd een foto van de tv instellingen omdat ik de doos niet meer had. Ik kreeg een ander registratienummer.
Ik heb het Samsung laten nakijken en het was goed aangepast. Ik zou binnen 3-5 werkdagen bericht krijgen.
Op 3 januari had ik nog geen reactie maar het zou zo snel mogelijk in behandeling worden genomen door Samsung.
Op 6 januari krijg ik exact dezelfde mail binnen als 15 december. Weer contact gehad met Samsung. Na overleg kwamen ze tot de conclusie dat het goed was aangepast. Ik had alleen een automatische mail gehad. Mijn aanvraag werd direct doorgezet en zou handmatig goedgekeurd worden. Het zou zo snel mogelijk opgepakt worden.
Op 21 januari... helaas ik krijg weer de automatische e-mail. Ik zoek weer contact met Samsung.. Mocht de mail al niet verzonden beschouwen, was een automatische mail. Alles was goed ingevuld.
Op 21 februari.. cashback afgekeurd omdat ik hem te laat heb aangepast. Dit had ik voor 14/01 moeten doen?? Wat is dit voor rotzooi.. Ik zoek weer contact.

Niets wat je afspreekt wordt nagekomen bij Samsung! Iedere keer zoek je contact, is het toch goed ingevuld maar krijg je geen cashback. Je krijgt niemand te spreken die het wel handmatig mag goedkeuren en doorzetten. Als je telefonisch belt hangen ze direct op..
Ik ben het ondertussen behoorlijk zat. Ik heb de leverancier (BCC) ook al om hulp gevraagd, maar moet bij Samsung zijn.

Mijn cashback goedkeuren. Er is meerdere malen gezegd dat ik het goed ingevuld heb.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?