Klacht Samsung Electronics: Cashback niet ontvangen

Klachtnummer
# 21973
Gebruiker
Louis
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In begin oktober 2012 een camera gekocht. De volgende dag alle gegevens naar Samsung gestuurd. na meerdere malen gebeld en gemaild te hebben, NOG STEEDS GEEN € 30,00 ONTVANGEN. Telkens wanneer ik bel krijg ik iemand van een callcenter, die mij NIET goed te woord staat. Men heeft al meerder malen gemaild dat het geld gestort zou zijn, maar tot op heden nog niets ontvangen. We zijn inmiddels ruim 4 maanden verder.

De oplossing

Graag per omgaande het beloofde bedrag, € 30.00 overmaken op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer de Goey,Wij hebben u een mail gestuurd. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Rekesh
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    Louis
    Datum
    Vandaag weer contact gehad met Dhr [verwijdert], deze gaat alles uitzoeken! Want het geld is NOOIT op mijn rekening gestort.Ik zou binnen 5 werkdagen weer bericht krijgen. Samsung zegt nl. dat het geld wel is overgemaakt, maar dat is NIET gebeurd. Dit is bevestigd doorn de ING.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen