Klacht Samsung Electronics: Cashback niet ontvangen

# 21973
Louis

In begin oktober 2012 een camera gekocht. De volgende dag alle gegevens naar Samsung gestuurd. na meerdere malen gebeld en gemaild te hebben, NOG STEEDS GEEN € 30,00 ONTVANGEN. Telkens wanneer ik bel krijg ik iemand van een callcenter, die mij NIET goed te woord staat. Men heeft al meerder malen gemaild dat het geld gestort zou zijn, maar tot op heden nog niets ontvangen. We zijn inmiddels ruim 4 maanden verder.

Graag per omgaande het beloofde bedrag, € 30.00 overmaken op mijn rekening.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer de Goey,Wij hebben u een mail gestuurd. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Rekesh
    Samsung Webcare
    Louis
    Vandaag weer contact gehad met Dhr [verwijdert], deze gaat alles uitzoeken! Want het geld is NOOIT op mijn rekening gestort.Ik zou binnen 5 werkdagen weer bericht krijgen. Samsung zegt nl. dat het geld wel is overgemaakt, maar dat is NIET gebeurd. Dit is bevestigd doorn de ING.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?