Klacht Samsung Electronics: Centrifugeer gedeelte van de wasmachine werkt niet

Zanoe

Computer systeem is van onze wasmachine werkt niet of werkt slecht. Het gaat om het type WW90K6605SW. Doordat het computersysteem niet goed werkt gaat de wasmachine niet meer over tot centrifugeren en sprint de resterende tijd van bijv. 10min, naar 14min of naar 8min. Daarnaast blijft de wasmachine heel langzaam doordraaien waarna hij op een gegeven moment stopt en alles drijfnat is! Bij de aanschaf deed de eerst Samsung wasmachine hetzelfde alleen dan al op de 2de dag! Wij hebben met pijn en moeite toen een nieuwe gekregen van de MediaMarkt (waar nu ook weer een probleem mee is). Wellicht is dit type model gevoelig voor dit soort klachten/computersysteem fouten.
Een jaar na de garantie datum (garantie vervaldatum 26-1-2020), hebben wij weer hetzelfde probleem van het niet werken van het centrifugeersysteem. Graag willen wij weten wat Samsung hier aan gaat doen. We zullen op deze manier niet echt positief over het merk praten en/of voorstellen om van dit merk een wasmachine te kopen. Daarnaast hebben wij alle veel gestelde vragen meerdere keren doorgelopen en uitgevoerd op de wasmachine. De klanten service kon in dit opzicht ook niet veel betekenen want door heeft de klantenservice medewerker niet/of niet genoeg kennis van.

Graag verhelpen van het probleem en zonder voorrijkosten, deze kunnen alleen berekend worden als er ook echt een reparatie wordt uitgevoerd. Als wij van de monteur horen dat wij een nieuwe wasmachine moeten kopen willen wij geen voorrijkosten betalen, want dat is geen reparatie maar een mededeling die ook telefonisch gedaan kan worden!

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?