Klacht Samsung Electronics: Clear View cover veroorzaakt krassen, putten en barsten in scherm s6 edge

stephanie1901

Op 12-06-2015 heb ik de Samsung Galaxy S6 edge gekocht met de originele ClearView hoes. Nog geen maand later zit mijn scherm volledig onder de putjes. Vandaag kom ik tot de ontdekking dat er zelfs een barst in het scherm is gekomen. Dit ondanks dat ik er zo voorzichtig mee om ben gegaan en een originele hoes om de telefoon heb zitten. Na het zoeken op internet kwam ik erachter dat de putjes en barst juist veroorzaakt worden door deze hoes en dat er ontzettend veel mensen zijn met dezelfde klachten. Ook vond ik onderstaande berichten waarin aangegeven wordt dat ik middels de Samsungsite contact met hen kon opnemen. Wanneer ik dit probeer, krijg ik echter continue een foutmelding. Hierna heb ik het ook geprobeerd via Facebook, maar daar krijg ik helaas geen reactie. https://www.galaxyclub.nl/2015/05/clear-view-cover-kan-krassen-op-het-scherm-van-de-samsung-galaxy-s6-edge-veroorzaken/ https://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s6-edge/63699-spontane-barst-op-de-voor-of-achterkant.html

Dat mijn scherm kosteloos wordt vervangen zonder enige overlast en ik het geld van de telefoonhoes terug krijg.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?