Klacht Samsung Electronics: Connectie note 4 met GEAR VR/ software upgrade

Klachtnummer
# 96016
Gebruiker
B. Pos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Op 11 december 2014 heb ik een Galaxy Note 4 aangeschaft. Tot 4 januari 2015 heeft dit apparaat automatische software upgrades uitgevoeerd. Na deze datum is dit gestopt.
Op 3 februari 2015 heb ik een Gear VR aangeschaft (rechtstreeks bij Samsung), deze weigert te installeren omdat mijn Note 4 niet in de Benelux zou zijn aangeschaft. Helaas is hij in Nederland aangeschaft en dat ligt mijns inziens wel degelijk binnen de Benelux!
Uit contacten met een Samsung Servicecenter is gebleken dat hiervoor een redelijk eenvoudige oplossing zou zijn.
(Zonder deze oplossing is er (prijs Note 4 + prijs Gear VR) even Euro 900,00 weggegooid.
Breng mij a.u.b. snel de oplossing voor dit probleem.
Stuur mij niet naar de leverancier want die weet de oplossing niet!

De oplossing

Regio blokkade opheffen o.i.d ? (internet info)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen