Klacht Samsung Electronics: continu uitvallen Samsung G130 Young 2 gray

Klachtnummer
# 97704
Gebruiker
Mark
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De Samsung G130 Young 2 gray die ik begin december heb gekocht valt verschillende keren per dag uit, vaak als ik een sms aan het typen ben. Verder functioneert het toestel goed, maar het is uitermate irritant dat ik elke keer opnieuw moet opstarten. Hierdoor ben ik niet steeds bereikbaar en kan ik belangrijke telefoontjes missen. Hoe kan dit opgeloste worden?

De oplossing

Graag een oplossing voor het feit dat het toestel van Samsung steeds uitvalt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen