Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Samsung Electronics: Credit aanvraag/ Reparatie toestel (duur van de klacht)
Details
De klacht
Hallo,Ik heb mijn Samsung S5 voor de 3e keer ter reparatie aangeboden. Ik heb normaal gesproken alle geduld van de wereld maar nu begint t me behoorlijk te irriteren. Ik heb meerdere malen duidelijk aangegeven dat ik volgende week naar het buitenland ga en wil dat het voor die dag wordt opgelost. Ik krijg van de ene medewerker te horen dat de behandelingstijd 5 werkdagen kan duren, de ander zegt dat er spoed achter is gezet en 5 werkdagen kan duren. Elke medewerker informeert mij anders. Ik wil gewoon dat het voor die tijd wordt opgelost want ik word hier gewoon niet goed meer van.
De oplossing
Oplossing voor 21 augustus 2015Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.