Klacht Samsung Electronics: Credit aanvraag/ Reparatie toestel (duur van de klacht)

Klachtnummer
# 123446
Gebruiker
Ncengiz83
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Ik heb mijn Samsung S5 voor de 3e keer ter reparatie aangeboden. Ik heb normaal gesproken alle geduld van de wereld maar nu begint t me behoorlijk te irriteren. Ik heb meerdere malen duidelijk aangegeven dat ik volgende week naar het buitenland ga en wil dat het voor die dag wordt opgelost. Ik krijg van de ene medewerker te horen dat de behandelingstijd 5 werkdagen kan duren, de ander zegt dat er spoed achter is gezet en 5 werkdagen kan duren. Elke medewerker informeert mij anders. Ik wil gewoon dat het voor die tijd wordt opgelost want ik word hier gewoon niet goed meer van.

De oplossing

Oplossing voor 21 augustus 2015

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen