Opgelost door Samsung Electronics: Datakabel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 53043
Gebruiker
X
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Geachte heer mevrouw.

Ik heb eind januari mijn oude abnoment verlengd met 2 jaar.
Bij het abnoment heb ik voor de Samsung 4 s gekozen.
Na 1 week klikte mijn datakabel niet zoals het hoort.
Hij zat er losjes in terwijl andere datakabels er wel inklikken.
Ik heb deze kabel naar tmobileshop gebracht.
Die hebben hem vervolgens opgestuurd naar de repartitie centrum.
Vlak daarna krijg ik een email dat deze niet onder de garantie valt
Voor de reparatie moet ik 36 euro betalen dit is te gek voor woorden.
Het is de fabrikant die mij een Catalanen geeft die niet deugd en dan nog een belachelijk bedrag voor vragen.
Zelfs als ik die niet wil repareren vragen ze 36 euro voor onderzoek.
Daarom wil ik een klacht indienen tegen tmobile en Samsung fabrikant.
Want dit is voor mijn gevoel afpersing.
Een datakabel nieuw in de winkel kost geen 20 euro.
Bovendien heb ik dat toestel net nieuw hoe kan het dat ik daarvoor moet betalen.

Hoop graag om hulp hierbij.

De oplossing

Nieuwe kabel zonder een cent bij te betalen.
Dit is niet mijn schuld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

8 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Chait,
    Wij betreuren het dat uw datakabel niet naar behoren functioneert.
    Om uit te zoeken wat onze reparatiecentrum heeft geconstateerd, verzoeken wij u vriendelijk om uw IMEI nummer welke u via onderstaande stappen kunt opvragen, in de privé opmerking zou willen plaatsen.
    Door de volgende toetsencombinatie in het belscherm in te voeren kunt u het IMEI nummer opvragen: * # 0 6 #
    Wij zien het IMEI nummer graag tegemoet.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    X
    Datum
    Mijn IMEI code is.
    359921058279039/01
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Chait,
    Kunt u aangeven waar u uw smartphone ter reparatie hebt opgestuurd, welke reparatiecentrum dit is geweest?.
    Wij adviseren u om met uw toestel langs te gaan bij een Mobile Service Punt bij u in de buurt om uw toestel op een aantal punten na te laten kijken, waaronder uw datakabel en de connector van uw televisie.
    Door op de onderstaande link te klikken vind u een Service Punt terug bij u in de buurt.
    https://maps.google.nl/maps/ms?msid=207641788703218875004.0004da89f16a76bb1f3aa&msa=0&ll=52.032218,5.41626&spn=2.761114,7.13562
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung Webcare
  4. Auteur
    X
    Datum
    Beste Imran.
    het gaat om een datakabel waarmee je de samsung telefoon oplaad het heeft niks met tv te maken of de telefoon zelf te maken.
    het gaat alleen om de kabel.
    met het toestel is niks mis mee.
    Reparatiegegevens
    Reparatienummer: REP000000198479
    Merk toestel: Samsung
    Type toestel: Samsung Galaxy S4 (T-Mobile)
    IMEI nummer: 359921058279039
    Betreft Bevestiging ontvangst Toestel( Toestel heb ik nooit afgeleverd alleen Kabel daarvan)
    T-Mobile kenmerk 5904/1.14661261/0634547627
  5. Auteur
    X
    Datum
    Geachte heer mevrouw
    Ik heb tot op heden niks vernomen van u.
    Ik heb inmiddels een email gekregen.
    Geachte mevrouw/meneer,
    Na het reparatieproces te hebben doorlopen, zullen wij uw product donderdag 13 maart 2014 bij u komen afleveren.
    Het is mogelijk dat u naar aanleiding van uw zending een remboursbedrag dient te Voor uw zending bedraagt dit bedrag € 36,30. Indien er een rembours geïncasseerd dient te worden, verzoeken wij u dit, uit veiligheid voor u en de koerier,
  6. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Chait,
    Excuses voor de late reactie.
    Wij zijn bezig om het een en ander uit te zoeken voor u.
    Zodra wij over meer informatie beschikken en een eventuele oplossing, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.Vriendelijk verzoeken wij u om wat geduld hiervoor te hebben.Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  7. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Chait,
    Wij danken u voor uw geduld. Wij kunnen u mededelen dat wij de onderzoekskosten zullen annuleren en een nieuwe datakabel naar u zullen opsturen. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  8. Auteur
    X
    Datum
    Hartelijk dank voor de moeite.
    Ik ben zeer tevreden met de manier waarop dit geregeld is. Vriendelijke groet M. Chait

Uiteindelijke oplossing

Auteur
X
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen