Klacht Samsung Electronics: De promotie in de media markt stond nog in het display maar was al 5 dagen niet meer actief.

Miekelien

Mail op 23 november:
Op 23 november blackfriday heb ik een nieuwe Samsung S9+ gekocht bij de Media markt in Enschede. Naast de blackfriday aanbieding stond er in de winkel te lezen dat er bij deze telefoon ook een gratis AKG wireless headphone hoorde.
Op de website waar naar verwezen werd zag ik dat deze actie al verlopen is.Bij de Mediamarkt vertelde de verkoper dat het promotiekaartje dat bij de telefoons lag nog niet verwijderd was omdat de Samsung ambassadeur nog niet langs was geweest en dat de actie al op 18 november was afgelopen. Bij navraag of zo'n actie (waar geen einddatum bij stond) niet alsnog gegeven moet worden omdat het kaartje nog niet verwijderd is kreeg ik als antwoord dat ik hiervoor bij Samsung zelf moest zijn. Graag hoor ik van u of u uit coulance (het is tenslotte al 5 dagen nadat de actie verlopen is) de headphone alsnog ter beschikking wil stellen aan mij.

Reactie op mail:
Hartelijk dank voor je bericht. Bij nader onderzoek is gebleken dat u in aanmerking komt voor de Black Friday actie van MediaMarkt. Om deel te nemen aan die actie kun je registreren via deze link. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via Messenger, via Facebook of Twitter.
Contact Center Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.

Via de link alles ingevuld waarop ik uiteindelijk tot de conclusie kwam dat ik niet de juist datum in kon vullen.

Hierop weer een mail gestuurd:
Beste, Hartelijk bedankt voor het sturen van een actieve link om de AKG Headphone alsnog te ontvangen.De aankoopdatum kon ik niet juist invullen omdat de kalender waarop het in te vullen was (begrijpelijk) maar actief was tot 18 november. Deze datum heb ik dan ook maar ingevuld. Hopelijk levert dat geen probleem op.

Vervolgens alleen maar standaard mailtjes gekregen:
Beste,
Bedankt voor je bericht. Helaas moeten wij je informeren dat je aankoop buiten de actieperiode van de 'AKG headset promotie' valt. Die liep van 15 oktober t/m 18 november 2018.Omdat wij gebonden zijn aan de actievoorwaarden, kunnen wij deze aanvraag niet verder in behandeling nemen.

Vandaag telefonisch contact gezocht en na het aanhoren van mijn klacht kreeg ik dezelfde mededeling: de actie is niet meer geldig ik kom er niet voor in aanmerking.

Ik weet niet beter wanneer er een promotie in de winkel staat zij deze moeten geven.

Mij de promotie toekennen.
De ambassadeur van Samsung heeft de display in de winkel niet goed bijgehouden en er is in reactie op mijn eerste mail, mij eerst blij gemaakt dat ik wel voor de headphone in aanmerking zou komen.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?