Klacht Samsung Electronics: Defect scherm na drie (!) weken

Klachtnummer
# 22673
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik was erg blij met mijn samsung. Totdat opeens mijn scherm niet meer reageerde. Uitgezet en toen ik hem later aandeed zat er opeens een vlek in het scherm, deze breidde zich steeds verder uit en na een tijdje deed die het helemaal niet meer. Na 3 weken verwacht je dit niet en ik was nogal zwaar teleurgesteld. ik heb hem in die drie weken dat ik hem had altijd zeer netjes gebruikt en kreeg ik te horen dat het valschade was van de fabriek nadat ik hem had opgestuurd. Ik ging echter op deze site kijken en kwam precies hetzelfde geval tegen. Alleen deze man in kwestie had het na vier maanden en ik na drie weken. Hij is in zijn gelijk gesteld want ik wil geen 190 euro betalen voor een toestel van 3 weken oud zonder enige aanduiding en verklaring dat het valschade is. Alvast bedankt, met vriendelijke groet Cathelijne Stenhuijs

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Stenhuijs, Onze excuses voor het verlate antwoord. Wij willen uw vraag graag in behandeling nemen. Daarom ontvangen wij graag van u het modelnummer, serienummer en de aanschafdatum van het toestel.
    Heeft u contact gehad met het door Samsung erkende reparatiecentrum Selectro ? Wij adviseren u om de hierboven genoemde info onder de Prive opmerking te plaatsen. Op die manier is ze niet zichtbaar voor andere gebruikers. Alvast bedankt, Ruud van den Berg
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen