Klacht Samsung Electronics: Defecte batterij

Klachtnummer
# 520961
Gebruiker
Gebruiker1609070303
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Samsung heeft vanaf juli 2020 tot 13 februari 2021 de defecten aan mijn S20 telefoon niet erkent totdat ik het toestel nogmaals voor 'verder onderzoek' heb ingestuurd bij ze.

Wat blijkt, de batterij is defect!! Dit hebben zij erkent!

Het toestel is niet meer in gebruik geweest na de laatste reparatie op 22 december 2020 (daar ik tijdelijk in het buitenland zit en Samsung de telefoon niet volgens afspraak heeft afgeleverd op 23 december 2020).

DUS het toestel was al defect sinds dag 1 van aankoop!

De koopontbinding werd niet gehonoreerd omdat er geen gebreken waren, maar dat is nu dus wel zo.

Ik zeg, ik heb recht op koopontbinding daar er nu wel defecten zijn erkent door Samsung.

#Samsunggeefmijngeldterug

De oplossing

Koop overeenkomst ontbinden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen