Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Samsung Electronics: Defecte batterij
Details
De klacht
Samsung heeft vanaf juli 2020 tot 13 februari 2021 de defecten aan mijn S20 telefoon niet erkent totdat ik het toestel nogmaals voor 'verder onderzoek' heb ingestuurd bij ze.Wat blijkt, de batterij is defect!! Dit hebben zij erkent!
Het toestel is niet meer in gebruik geweest na de laatste reparatie op 22 december 2020 (daar ik tijdelijk in het buitenland zit en Samsung de telefoon niet volgens afspraak heeft afgeleverd op 23 december 2020).
DUS het toestel was al defect sinds dag 1 van aankoop!
De koopontbinding werd niet gehonoreerd omdat er geen gebreken waren, maar dat is nu dus wel zo.
Ik zeg, ik heb recht op koopontbinding daar er nu wel defecten zijn erkent door Samsung.
#Samsunggeefmijngeldterug
De oplossing
Koop overeenkomst ontbindenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.