Klacht Samsung Electronics: Defecte opladers niet vergoed

Remi

Ik heb twee defecte Tab 3 10.1 op verzoek Samsung laten repareren bij de Phonehouse in Hoorn hun service punt, begrijpende dat er twee jaar garantie zit op de tablets behoudens accessoires was de telefonische uitleg, hier naderhand ook nog een keer over gebeld, maar accessoires hebben geen garantie was nogmaals de uitleg.

Nu zijn van beide tablets de laders vernieuwd en werken weer als vanouds, en heb ik € 30 betaald voor twee laders, de een gelijk afgerekend bij de Phonehouse de ander online bij Samsung twee weken later gekocht.

Daar ik het alleen niet kan begrijpen dat de accessoires geen garantie hebben ,omdat ik het een vast onderdeel vind van de tablet en je gewoon niet zonder kunt, heb ik nogmaals een email naar Samsung gestuurd en wat blijkt er zit wel degelijk garantie op de opladers maar heb ik opeens geen recht meer op, omdat ik ze al aangeschaft heb, vol verbazing ben ik over deze email en wil Samsung verzoeken alsnog met en passende oplossing te komen..

Al aangeschafte opladers onder coulance vergoeden, wegens onjuist voorgelicht

Remi
    Geen reactie ontvangen , wat ik wel een beetje gewent ben van Samsung.

Remi

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?