Klacht Samsung Electronics: Doet het heel slecht.

Klachtnummer
# 171048
Gebruiker
Samsung
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Juli 2015 heb ik een Samsung galaxy J1 gekregen van mijn vriend, ik was er blij, tot dat hij elke keer vast liep, bij alles apps sluit hij vanzelf af, valt helemaal uit en het toetsenbord heel lang duurt voordat hij er is. ik heb hiervoor een witte J1 gehad, 5x op laten sturen toen een zwarte gekregen maar deze doet precies het zelfde.

ik baal hier enorm van.

met vriendelijke groet
Melanie Sasse

Gewenste oplossing

Graag een goede oplossing, ik zou graag me geld terug willen om een andere mobiel te kopen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen