Klacht Samsung Electronics: dure samsung tv gaat na 3 1/2 jaar stuk en samsung laat niets van zich horen.

abb1966

mijn tv ( samsung UE55H8000 curved ) is na 3 1/2 jaar defect geraakt. deze gaf geen beeld meer, wel geluid. dit is dus buiten de garantietermijn van 2 jaar.
Heb contact genomen met de winkel en die hebben mij doorverwezen naar selectro in purmerend waar de tv gemaakt kon worden met een coulance regeling van samsung.
Echter na een week kreeg ik te horen dat de tv niet meer gemaakt kon worden omdat het beeld defect is en deze niet meer te leveren was.

Ik zou volgens selectro en de winkelier een creditering van samsung krijgen zodat ik een andere tv kon kopen.

Helaas ben ik nu 6 weken verder en samsung laat helemaal niets van zich horen, ondanks dat ik al meerdere keren gemaild en gebeld heb met samsung.
als ik bel dan zeggen ze dat het uitgezocht word en dat ik geduld moet hebben.

Ik heb inmiddels wel een andere tv gekocht omdat we thuis geen andere tv hadden, en we ruim 3 weken naar de muur hebben gekeken.

Ik weet niet hoelang ik op samsung nog moet wachten en of ik wel recht heb op iets van samsung.

Volgens mij heb ik gewoon recht op een vergoeding omdat het een dure tv was van 1850 euro, en dat het niet normaal was dat dan de tv na 3 1/2 jaar al stuk gaat.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?