Klacht Samsung Electronics: Een niet correct werkende combi-magnetron (temperatuur fluctuaties bij gebruik oven)

Klachtnummer
# 183879
Gebruiker
r_sahadat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze Samsung MC28H5015AS/EN combi- magnetron (ofwel Smart Oven) functioneert al sinds de aankoop niet naar behoren wanneer deze gebruikt wordt als oven. Ieder gerecht dat wij willen opwarmen of bereiden vergt minimaal twee maal de voorgeschreven tijd bij een bepaalde temperatuur. Ik heb zelf gecontroleerd of de aangegeven temperatuur klopt middels een oventhermometer die gebruikt wordt in een professionele grootkeuken en daarbij bleek dat de oven vaak 10-20 graden minder warm was dan aangegeven. Daarnaast heb ik een bepaalde maaltijd deels verwarmt in onze zes jaar oude Whirlpool combi-magnetron en deels in de Samsung Smart Oven. Het deel dat in de Whirlpool was verwarmt was binnen de voorgeschreven tijd klaar en goed warm, het deel dat in de Samsung Smart Oven was verwarmt was na dubbel de voorgeschreven tijd nog niet echt goed verhit. Een hartige taart die normaal gesproken in 25-30 minuten gaar was, is nu na 45-50 minuten nog niet geheel gaar. Kortom het product voldoet niet!

De oplossing

Het aankoopbedrag retour of vervanging door een deugdelijke combi-magnetron uit dezelfde prijsklasse.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen