Klacht Samsung Electronics: Een niet correct werkende combi-magnetron (temperatuur fluctuaties bij gebruik oven)

r_sahadat

Onze Samsung MC28H5015AS/EN combi- magnetron (ofwel Smart Oven) functioneert al sinds de aankoop niet naar behoren wanneer deze gebruikt wordt als oven. Ieder gerecht dat wij willen opwarmen of bereiden vergt minimaal twee maal de voorgeschreven tijd bij een bepaalde temperatuur. Ik heb zelf gecontroleerd of de aangegeven temperatuur klopt middels een oventhermometer die gebruikt wordt in een professionele grootkeuken en daarbij bleek dat de oven vaak 10-20 graden minder warm was dan aangegeven. Daarnaast heb ik een bepaalde maaltijd deels verwarmt in onze zes jaar oude Whirlpool combi-magnetron en deels in de Samsung Smart Oven. Het deel dat in de Whirlpool was verwarmt was binnen de voorgeschreven tijd klaar en goed warm, het deel dat in de Samsung Smart Oven was verwarmt was na dubbel de voorgeschreven tijd nog niet echt goed verhit. Een hartige taart die normaal gesproken in 25-30 minuten gaar was, is nu na 45-50 minuten nog niet geheel gaar. Kortom het product voldoet niet!

Het aankoopbedrag retour of vervanging door een deugdelijke combi-magnetron uit dezelfde prijsklasse.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?