Klacht Samsung Electronics: Een tv gekocht die niet volledig is.

Klachtnummer
# 470586
Gebruiker
Gebruiker1597399817
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Samsung frame TV gekocht bij Electro World.
De lijst moest ik apart bestellen bij Samsung.
De TV hangt er nu vier weken, maar ik heb de lijst nog niet.
Diverse malen de gegevens gestuurd naar Samsung. Maar ze blijven vragen om gegevens. We worden er gek van.

De oplossing

Zo snel mogelijk het frame leveren waarvoor is betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen