Klacht Samsung Electronics: Fabrieks gemonteerde screenprotector laat los

Klachtnummer
# 358680
Gebruiker
stansan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn S10+ nu ongeveer een week, en de af fabriek screenprotector laat langzaam los... ik zie ineens allemaal bubbeltjes eronder verschijnen..
Vraag ik aan klantenservice of ze een nieuwe kunnen opsturen, moet ik helemaal naar amsterdam komen naar een samsung service center.
Kost me pak m beet 35 euro reiskosten en een halve of hele dag .....(dus niet werken).Dat voor een 1000 euro toestel...
Belachelijke service...

De oplossing

Een andere screenprotector opsturen. Naar Amsterdam komen is een te dure oplossing.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen