Klacht Samsung Electronics: Frontcamera maakt rare foto's

Charlotte2301

Ik heb sinds kort de Samsung Galaxy s5 maar de camera aan de voorkant maakt verfraaide beelden. De eerste mobiel die ik ontving had dit probleem al, alles wat aan de onder- of bovenkant van het beeld komt wordt languit gerekt. Ik heb mijn mobiel terug kunnen sturen en heb reeds een nieuwe ontvangen, maar dit exemplaar heeft dezelfde afwijking. Mijn vriendin heeft ook sinds twee weken dezelfde telefoon en ook bij haar worden de foto's precies zo verfraaid als bij mij.
Verder heb ik op internet gezocht of deze klacht vaker voorkwam, en dit was waar. Bijna iedereen heeft een defecte frontcamera en de foto's die ze lieten zien vertoonden dezelfde beelden als bij mijn twee toestellen en die van mijn vriendin.
Ik ben hier dus totaal ontevreden over. Het is verder een prima toestel, maar de frontcamera is zeer slecht.

Ik zou graag een compensatie tegemoet zien. Het is onacceptabel dat een camera van een nieuwe telefoon zo slecht is, en dat dit ook geen uitzondering is maar dat bij bijna alle Samsung Galaxy s5 toestellen dit probleem zich voordoet. Een geldcompensatie lijkt mij hierbij op zijn plaats, anders ga ik wel voor een iPhone.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?