Klacht Samsung Electronics: Galaxy 5 werkt niet in kies 3 om de contacten te synchroniseren

Henkie M

Galaxy 5 werkt niet in kies 3 om de contacten te synchroniserenDat lukte mij wel met mijn galaxy 4 waar aan lig

een kies wat wel werkt

Geachte heer melker,
    Wij begrijpen uit uw klacht dat uw smartphone geen telefooncontacten kan synchroniseren met onze software KIES3. Wij begrijpen dat u hier hinder van ondervind, waarvoor onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Kunt u aangeven welke foutmelding er wordt aangegeven wanneer u synchroniseert?.
    Henkie M
    Toen ik de galaxy 4 had ,dan sloot ik die aan aan mijn laptop,dan had ik kies 3 geopend,en kwamen automatisch al mijn contacten van mijn telefoon op mijn laptop,dat gebeurd dus niet bij mijn galaxy 5,ik krijg geen foutmelding bij het aansluiten van mijn galaxy 5 naar Kies
    Geachte heer Melker,
    Wij adviseren u om KIES te verwijderen en opnieuw te installeren op uw computer.
    Via de onderstaande link kunt u kies downloaden van onze website.
    Hopende u hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben.
    Henkie M
    Heb de Kies 3 nu voor de tweede keer opnieuw geïnstalleerd bij het aansluiten krijg ik nog steeds niet mijn contacten op de laptop.Grtt dhr. Melker
    Geachte heer Melker,
    Kunt u aangeven of het overigens wel mogelijk is om uw taken bijvoorbeeld te synchroniseren.
    Henkie M
    Ik kan mijn agenda en mijn Taken wel synchroniseren.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Melker,Kunt u ons aangeven hoeveel contacten u probeert te synchroniseren en wat welke software versie u gebruik van zowel Kies 3 als Outlook?Met vriendelijke groet,
    outlook 2013 en de nieuwste versie van Kies 3
    Geachte heer Melker,
    Kun je ons ook aangeven welke Kies 3 versie dat is, via informatie > gegevens Kies kunt u dat terug vinden. Daarnaast vernemen wij hoeveel contact u probeert te synchroniseren.Met vriendelijke groet,
    Geachte heer Melker,
    Kunt u ons ook aangeven welke Kies 3 versie dat is, via informatie > gegevens Kies kunt u dat terug vinden. Daarnaast vernemen wij hoeveel contacten u probeert te synchroniseren.Met vriendelijke groet,
    Versie Kies 3 321407212
    Aantal Contacten 525
    Geachte heer Melker,
    Wat belangrijk is om te weten over deze synchronisatie, is dat deze vanuit het Vertrouwenscentrum van Outlook binnen een minuut moet zijn afgerond. Dit is vanuit de instellingen van Outlook niet aan te passen. Door de grote hoeveelheid data die moet worden verwerkt, is die ene minuut binnen dewelke alles moet worden gesynchroniseerd, niet voldoende. Doordat Outlook de toegang tot de contacten, agenda’s en takenlijsten weer sluit. Wij adviseren u om deze reden uw contacten in meerdere keren te synchroniseren. Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    Samsung
    Henkie M
    Heb het nu geprobeerd met ongeveer 140 contacten nog steeds niet zo makkelijk dat het ging zo slecht gaat het Nu .Ik weet niet wat ik verkeerd doe,maar het is wel vervelend. Grt Dhr. Melker
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Melker,In dat geval raden wij u aan Outlook te herinstalleren, graag vernemen wij of dit het euvel verhelpt.Met vriendelijke groet,
    Henkie M
    Ik vind jullie antwoord een beetje vreemd ik heb alle vijf de Galaxy gehad Bij de vorige vier reageerde het programma kies goed ,maar sinds de galaxy vijf heb is het een drama,jullie leggen de fout nu bij mijn outlook neer ,maar volgens mij ligt het probleem bij jullie,Programma kies 3 is gewoon niet geschikt voor vijf.Hebben jullie ook ervaring dat iemand met de galaxy 5 het programma kies 3 wel werkt.......
    Henkie M
    Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vorige vraag. Alle eerste vier Galaxy 's werken op kies waarom vijf dan niet .En ik ben niet de enigste........

Henkie M

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?