Klacht Samsung Electronics: Galaxy 5 werkt niet in kies 3 om de contacten te synchroniseren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 66488
Gebruiker
Henkie M
Datum
16 reacties

Details

De klacht

Galaxy 5 werkt niet in kies 3 om de contacten te synchroniserenDat lukte mij wel met mijn galaxy 4 waar aan lig

De oplossing

een kies wat wel werkt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

16 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer melker,
    Wij begrijpen uit uw klacht dat uw smartphone geen telefooncontacten kan synchroniseren met onze software KIES3. Wij begrijpen dat u hier hinder van ondervind, waarvoor onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Kunt u aangeven welke foutmelding er wordt aangegeven wanneer u synchroniseert?.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    Henkie M
    Datum
    Toen ik de galaxy 4 had ,dan sloot ik die aan aan mijn laptop,dan had ik kies 3 geopend,en kwamen automatisch al mijn contacten van mijn telefoon op mijn laptop,dat gebeurd dus niet bij mijn galaxy 5,ik krijg geen foutmelding bij het aansluiten van mijn galaxy 5 naar Kies
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Melker,
    Wij adviseren u om KIES te verwijderen en opnieuw te installeren op uw computer.
    Via de onderstaande link kunt u kies downloaden van onze website.
    http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP
    Hopende u hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  4. Auteur
    Henkie M
    Datum
    Heb de Kies 3 nu voor de tweede keer opnieuw geïnstalleerd bij het aansluiten krijg ik nog steeds niet mijn contacten op de laptop.Grtt dhr. Melker
  5. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Melker,
    Kunt u aangeven of het overigens wel mogelijk is om uw taken bijvoorbeeld te synchroniseren.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
  6. Auteur
    Henkie M
    Datum
    Ik kan mijn agenda en mijn Taken wel synchroniseren.
  7. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Melker,Kunt u ons aangeven hoeveel contacten u probeert te synchroniseren en wat welke software versie u gebruik van zowel Kies 3 als Outlook?Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  8. Auteur
    Henkie M
    Datum
    outlook 2013 en de nieuwste versie van Kies 3
  9. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Melker,
    Kun je ons ook aangeven welke Kies 3 versie dat is, via informatie > gegevens Kies kunt u dat terug vinden. Daarnaast vernemen wij hoeveel contact u probeert te synchroniseren.Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  10. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Melker,
    Kunt u ons ook aangeven welke Kies 3 versie dat is, via informatie > gegevens Kies kunt u dat terug vinden. Daarnaast vernemen wij hoeveel contacten u probeert te synchroniseren.Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  11. Auteur
    Henkie M
    Datum
    Versie Kies 3 321407212
    Aantal Contacten 525
  12. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Melker,
    Wat belangrijk is om te weten over deze synchronisatie, is dat deze vanuit het Vertrouwenscentrum van Outlook binnen een minuut moet zijn afgerond. Dit is vanuit de instellingen van Outlook niet aan te passen. Door de grote hoeveelheid data die moet worden verwerkt, is die ene minuut binnen dewelke alles moet worden gesynchroniseerd, niet voldoende. Doordat Outlook de toegang tot de contacten, agenda’s en takenlijsten weer sluit. Wij adviseren u om deze reden uw contacten in meerdere keren te synchroniseren. Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung
  13. Auteur
    Henkie M
    Datum
    Heb het nu geprobeerd met ongeveer 140 contacten nog steeds niet zo makkelijk dat het ging zo slecht gaat het Nu .Ik weet niet wat ik verkeerd doe,maar het is wel vervelend. Grt Dhr. Melker
  14. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Melker,In dat geval raden wij u aan Outlook te herinstalleren, graag vernemen wij of dit het euvel verhelpt.Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  15. Auteur
    Henkie M
    Datum
    Ik vind jullie antwoord een beetje vreemd ik heb alle vijf de Galaxy gehad Bij de vorige vier reageerde het programma kies goed ,maar sinds de galaxy vijf heb is het een drama,jullie leggen de fout nu bij mijn outlook neer ,maar volgens mij ligt het probleem bij jullie,Programma kies 3 is gewoon niet geschikt voor vijf.Hebben jullie ook ervaring dat iemand met de galaxy 5 het programma kies 3 wel werkt.......
  16. Auteur
    Henkie M
    Datum
    Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vorige vraag. Alle eerste vier Galaxy 's werken op kies waarom vijf dan niet .En ik ben niet de enigste........

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henkie M
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen