Klacht Samsung Electronics: Galaxy S4, gezwollen batterij, wordt niet opgestuurd voor reparatie vanwege 'valschade'

Hallo,

Na wat ingelezen te hebben op internet en mijn batterij gecheckt te hebben kom ik erachter dat mijn batterij het defect vertoont zoals bij Samsung aangegeven is. Mijn batterij zou dus kosteloos vervangen moeten worden door een Samsung service point.

Ik ben dus gister naar een service point geweest van Vodafone omdat ik hier ook een abbonement heb.
Deze scheepten mij af.
Omdat mijn mobiel enkele krassen aan de zijkanten had, heeft mijn mobiel DUS valschade en willen ze hem niet eens opsturen, tenzij ik het zelf betaal. Ik vraag me af tot in hoeverre ze me dit kunnen maken, ik kom daar voor een accu die door samsung beloofd is als je batterij gezwollen is, mijn batterij ís gezwollen, maar omdat er dus krassen op mijn toestel zitten doen ze dit niet?

Ik zou graag een nieuwe, beloofde, accu willen en niet afscheept worden met valschade!

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Hessels,
    Wij betreuren het dat uw Samsung Galaxy S4 niet optimaal functioneert.
    Vandaag hebben wij u geprobeerd te contacteren, helaas zonder succes.
    Om na te kunnen gaan of uw S4 ook binnen onze omruiling valt, hebben wij meer gegevens nodig. Wij zullen u in de loop van de dag hierover terugbellen.
    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Jay
    Samsung Webcare
    S1992H
    Hallo Jay, Dat kan wel kloppen, hij viel weer eens uit, ik kan niet opnemen omdat mijn mobiel dan uitvalt.
    S1992H
    Hallo Jay, Dat kan wel kloppen, hij viel weer eens uit, ik kan daardoor vaak niet opnemen.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer/mevrouw Hessels,
    Aangezien het niet lukt u telefonisch te benaderen, vragen wij u vriendelijk de productgegevens van uw Samsung Galaxy S4 als Privé Opmerking te vermelden, dan bedoelen wij de modelcode, het IMEI nummer, de aankoopdatum en het serienummer van de batterij. En wellicht kunt u dan ook uw vaste telefoonnummer noteren zodat we u telefonisch kunnen contacteren.Jaime
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?