Klacht Samsung Electronics: Galaxy S4 al na 2,5 jaar defect. Fabrieksfout, maar geen enkele coulance vanuit Samsung!

Klachtnummer
# 276749
Gebruiker
Hr. Beneker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn Samsung Galaxy S4 heeft na 2,5 jaar de geest gegeven. Na eerst een keer tevergeefs naar het servicecentrum te zijn geweest (de jonge monteur mocht geen toestellen openmaken) kreeg ik bij het volgend bezoek te horen dat het moederboard kapot was.
Samsung service gebeld: de garantie is twee jaar, er is geen coulance. Na de garantieperiode kapot = pech gehad. Advies is om een nieuw toestel te kopen.
Mocht ik dat doen, dan wordt het geen Samsung.
(met een winst van 10 milJARD euro in het laatste kwartaal (2017Q3) kan de service toch wel beter!)

De oplossing

Ik verwacht bij een goed onderhouden en behandeld toestel (absoluut geen water- of valschade) bij een veel kortere levensduur dan de verwachte (ca. 4 jaar) een coulanceregeling, bv. een korting op een nieuw toestel. In dit geval min. 50 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen