Klacht Samsung Electronics: Galaxy S4 al na 2,5 jaar defect. Fabrieksfout, maar geen enkele coulance vanuit Samsung!

Hr. Beneker

Mijn Samsung Galaxy S4 heeft na 2,5 jaar de geest gegeven. Na eerst een keer tevergeefs naar het servicecentrum te zijn geweest (de jonge monteur mocht geen toestellen openmaken) kreeg ik bij het volgend bezoek te horen dat het moederboard kapot was.
Samsung service gebeld: de garantie is twee jaar, er is geen coulance. Na de garantieperiode kapot = pech gehad. Advies is om een nieuw toestel te kopen.
Mocht ik dat doen, dan wordt het geen Samsung.
(met een winst van 10 milJARD euro in het laatste kwartaal (2017Q3) kan de service toch wel beter!)

Ik verwacht bij een goed onderhouden en behandeld toestel (absoluut geen water- of valschade) bij een veel kortere levensduur dan de verwachte (ca. 4 jaar) een coulanceregeling, bv. een korting op een nieuw toestel. In dit geval min. 50 euro.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?