Klacht Samsung Electronics: Galaxy S4 wifi bluetooth probleem

Klachtnummer
# 35326
Gebruiker
Sjoerd de Vries
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo, probleem met mijn galaxy s4 betreft wifi en bluetooth. De telefoon heeft dit probleem gekregen na de update 4.2.2. Telefoon probeert constant wifi en bluetooth in te schakelen. De vakjes in de statusbalk blijven heel zachtgroen branden. Alles reeds geprobeerd. Reset en fabrieksreset helpen niet hard reset ook niet. Nu radeloosheid en niet meer wetende hoop ik op een oplossing.

De oplossing

Dat dit toptoestel weer naar behoren gaat werken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte De Vries,
    Wij betreuren het dat uw Samsung Galaxy S4 niet optimaal functioneert.
    Aangezien u uw smartphone al op een aantal manieren heeft gereset, raden wij u aan om uw S4 naar een servicepunt te brengen voor verder onderzoek. Indien nodig kunnen zij het versturen naar ons reparatiecentrum.
    Via de volgende link vindt u een servicepunt bij u in de buurt:
    http://goo.gl/maps/g7PKw
    Met vriendelijke groet,
    Jay
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen