Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Samsung Electronics: Galaxy s6 64gb missende onderdelen na reparatie
Details
Klacht
Mijn samsung laadde niet meer op.Ingestuurd voor reparatie (contact gezocht met samsung en ik moest mij melden bij een 3e, Dynafix).
Geen accessoires mee sturen.
Ik stuur telefoon met simtray (geen accessoires is onderdeel van het begrip telefoon).
Krijg terug zonder.
Ik contacteer Dynafix (dure belminuten)
(wij gaan kijken of we dit wel willen terugsturen)
Geen antwoord meer. Stuur 2 emailtjes en geen antwoord.
Ik contacteer Samsung:
Hi Mitchell, ik heb de aanmelding van de reparatie nagekeken maar zie niet bij meegeleverde accessoires de simtray staan. Dat zou inhouden dat deze in je eigen bezit moet zijn. Ik kan niet anders dan je aanraden om het toch nogmaals na te vragen bij Dynafix. ^Martin
Ik zeg het is geen accessoires.
Samsung:
Hoi Mitchell. Wij zullen een nieuwe simtray voor je S6 aanvragen. Dit wordt z.s.m. geregeld. Excuses voor het ongemak. Groet ^Monika
Vandaag zeiden ze:
Ik moet je helaas mededelen dat je aanvraag is afgewezen.
Gewenste oplossing
Een nieuwe of mijn eigen gouden simtray.DIE Samsung maar regelt bij dynafix want ik ben er wel klaar mee na 4 weken wachten en geen gehoor bij dat bedrijf.
Ze mogen zelf maar even druk zetten bij hun 3e partij die zij de reparaties laten uitvoeren.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.