Klacht Samsung Electronics: Galaxys S III scherm vol met barsten.

Pim van Duijne

na 2 jaar een S II gehad, gelijk voor de S III gegaan. dit omdat er werd geadverteerd met dezelfde schade-vrij factor.
na drie dagen had ik echter een hele diepe kras waar dit nooit was gebeurd met de S II. een dag later valt hij uit bed, nog geen halve meter, en het scherm ligt helemaal aan barrels. en nu beweert SOLID VISION/SAMSUNG BENELUX dat er niks met de telefoon aan de hand is. dus mijn conclusie is dat of er word gelogen over het scherm/glas/schade-vrij factor. of er word gelogen over dat er niks met mijn telefoon aan de hand is. Daar hoef je geen einstein voor te heten?

ps: mijn S II kan moeiteloos vallen van een meter of twee, dit is zelfs tientallen malen gebeurd. soms zelfs met bewegings energie in de telefoon waardoor deze meters over de straatstenen stuiterde. SII zit ook dagelijks in dezelfde broekzak als mijn sleutels (geen kras te bekennen).

Ik zou samsung vriendelijk willen vragen om hun fout toe te geven, voordat ze nog meer van hun eigen glazen ingooien.

om te beginnen zou ik het fijn vinden als jullie een HELE grote waarschuwing op dit soort sites en sites als kieskeurig ed(op zijn minst op je eigen site). zetten dat dit absoluut geen stevige telefoon is en dat er met grote zorg mee dient om te gaan aangezien hij bij een val van 40cm op vloerbedekking kapot valt.
ik eis een gratis reparatie of een nieuwe telefoon, en dan beloof ik van mijn kant dat ik een heel stevige hoes zal aanschaffen. want alles moet van twee kanten komen uiteraard.

Samsung Electronics Benelux
    Beste Pim,Wij kunnen ons voorstellen dat u een kosteloze reparatie wenst aan uw Samsung SIII als u kijkt naar de ervaringen die u gehad heeft met de Samsung SII.Het is niet mogelijk om het toestel kosteloos te repareren.Dit is niet mogelijk omdat val,druk en stoot schade buiten de garantie valt. zie de garantie voorwaarden: http://www.samsung.com/nl/support/warranty/warrantyInformation.do?page=POLICY.WARRANTYWaar staat:''De garantie is ongeldig als het defect (op welke wijze dan ook) door verkeerd gebruik, verwaarlozing en vervalsing of onjuiste afstellingen is veroorzaakt''Solid-vision bevestigd na onderzoek dat het val-schade betreft.Wat we wel voor u kunnen doen is het toestel herstellen tegen betaling zoals beschreven in de prijsopgaven.Wij adviseren u om te reageren op de prijsopgaven die u ontvangen heeft van Solid-Vision.Otavio

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?