Klacht Samsung Electronics: Garantie bepaling slecht

Klachtnummer
# 332877
Gebruiker
Onbekendt144
Datum
0 reacties

Details

De klacht

(Samsung Galaxy Tab A 20í6 10.í Wifi)
telefonische ondersteuning oké,maar de verdere afhandeling bij een reparatiedienst op de wibautstraat 139 is nul.
Deze dienst past dezelfde handelingen toe die men telefonisch via de helpdesk krijgt,zachte en harde reset.
Hier moet men dan 36Km voor rijden.
Een tablet die twee maanden na garantie het compleet laat afweten(niet meer opstarten) en dan te horen krijg meneer er moet een nieuw moederbord in ,kosten € 150,-.
Een tablet zou toch wel langer mee moeten gaan dan alleen tot twee maanden na garantie.
Ik geloofde in het merk Samsung.
Bijna alles in huis Samsung, maar gezien de slechte ervaringen heden,denk ik toch maar overstappen naar een ander merk bij vervanging van o.a. tv,telefoon,pc,koelkast enz.

De oplossing

Dat een tablet die twee maanden na de garantie periode minimaal gratis gerepareerd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen