Klacht Samsung Electronics: garantiebepaling is waardeloos

Klachtnummer
# 387341
Gebruiker
J. Geldof
Datum
0 reacties

Details

De klacht


S7 doet na ruim een jaar niets meer. Samsung geeft aan dat het niet onder garantiebepaling valt want er zit een kras op het scherm, dat er al een jaar op zit.Klantenservice gaf aan dat het onder garantie viel en na opsturen bleek dat we het zelf moeten betalen. En dat al onze persoonlijke bestanden gewist zijn, waar wij geen backup van hebben. Standaard procedure. Uiterst onbeschoft geholpen na hierover wederom gebeld te hebben met klantenservice.

De oplossing

mijn toestel repareren kostenloos

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen