Klacht Samsung Electronics: Gear VR beloven en NIETS krijgen......

Klachtnummer
# 181726
Gebruiker
Mariska K.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 Samsung S7 Edge aangeschaft (voor moeder en zoon). Verzocht en gevraagd ivm geen 2 Gear VR willen of er een andere actie aankwam. Dit kwam er niet en moesten ook snel Gear VR bestellen omdat actie ging verlopen. Nu blijkt dat er een Gear Fit 2 actie komende is. Bellen naar Samsung of er wat te regelen was om 1 Gear VR om te ruilen was naar horloge en wat zeggen ze. U krijgt uberhaupt geen 2 brillen op 1 adres maar 1 bril. Gevraagd wat krijgt zoon dan (omdat ik mijn aanvraag als eerste had verstuurd) er zijn immers altijd acties .....zeggen ze NIETS. Overigens NOOIT mail gehad dat Gear VR aanvraag afgekeurd was! Als ik dit wist had ik de Gear VR op het adres van vader laten bezorgen. Nu werd gezegd dat dit niet meer kan omdat de aanvraag eruit was en deze afgewezen was. Als ik dit had geweten had ik later mijn telefoon aangeschaft. Vragen om telnr van klachten lijn, is er niet,chat werkt niet. Bandje na gesprek (voor training)...half uur muziek geluisterd niets in kunnen spreken.

De oplossing

Dat er een Gear Fit 2 opgestuurd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties